پوستر دیواری پوششی برای دیوار هاست که همانند کاغذ دیواری بوده و می توان از آن دیوارها را زیباسازی کرد. جنس پوستر دیواری ها و کاغذ دیواری ها مقداری متفاوت بوده و معمولاً کیفیت بهتری دارد . تصاویر به کار رفته در  پوستر دیواری متنوع بوده و می تواند تصویری از طبیعت باشد یا انیمیشن و یا بناهای تاریخی و تصاویر سه بعدی و غیره ، همینطور می توانید در صورت لزوم پوستر سفارشی خود را به چاپ برسانید و مراکزی وجود دارند که می توانند پوستر دیواری مورد علاقه شما را به چاپ برسانند.

 امروزه دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد از دیوارپوش های مختلفی استفاده می کند. پوستر دیواری ها نیز از دیوارپوش های بسیار جدیدی هستند که می‌توانند در جذابیت دکوراسیون تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشند. فروشگاه دیوار دکور انواع پوستر دیواری با کیفیت و ارزان قیمت را در تنوع بالا و در طرح های زیبا و جذاب به شما عرضه می نماید.

 پوستر دیواری های سه بعدی چیست؟

 پوست دیواری های سه بعدی نوعی جدید از پوستر دیواری ها هستند که در تصاویرشان سایه هایی وجود دارد که حالت سه بعدی به آن می دهد بنابراین از فاصله دو یا سه متری می توان تصاویری زنده و سه بعدی را مشاهده کرد . نصب پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری است که باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد تا کیفیت نهایی مورد رضایت قرار گیرد.

تنها تفاوتی که در میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری وجود دارد به این صورت است که کاغذ دیواری ها به صورت متری خریداری می شوند که شامل رول هایی می باشد که آن را سرتاسر دیوارها می چسباند اما پوستر دیواری ها دارای قطعاتی هستند که همانند پازلی باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و هر یک باید درست جای خود قرار گرفته شود.

مزایای استفاده از پوستر دیواری ها

 پوستر دیواری ها تنوع بسیار بالایی دارند و افراد با سلیقه های مختلف می توانند انواع آن را تهیه نمایند. پوستر دیواری ها نصب بسیار ساده ای دارند و در کوتاه‌ترین زمان می‌توان آن را نصب کرد که در مقابل سایر دیوارپوش ها سریعترین نصب را برای شما خواهد داشت. پوستر دیواری ها برای انواع مکان ها می توانند مناسب باشند زیرا طرح های متنوع آن باعث شده ، افراد از طرح های مناسب برای هر مکانی مانند مسکونی، اداری، تجاری و غیره بهره ببرند. فروشگاه دیوار دکور بستری برای خرید اینترنتی محصولاتش به وجود آورده تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را از این فروشگاه انجام دهند.

 پوستر دیواری ها کیفیت بسیار خوبی دارند و معمولاً قابل شستشو بوده و می‌تواند در زمان کثیف شدن آن را شستشو داد. پوستر دیواری ها از محصولات محبوب سالهای اخیر می باشند که این محصولات توانسته اند نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون داخلی داشته باشند و پوستر دیواری ها همانند کاغذ دیواری هایی هستند که دارای یک طرح کلی بوده و می توانند زیبایی بسیار زیادی را به محیط ببخشند، برخی از افراد به پوسترها، کاغذ دیواری های سه بعدی می گویند اما این دو با هم تفاوت هایی دارند.

 فروشگاه دیوار دکور همواره در تلاش بوده تا ارائه محصولات با کیفیت بتواند رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. انتخاب یک پوستر دیواری با کیفیت باعث می شود تا شما بتوانید مدت‌ها از آن استفاده نمایید و هزینه های مجدد کاهش پیدا کند بنابراین در زمان خرید پوستر دیواری منظره و... حتماً به کیفیت پوستر دیواری ها دقت کنید . بسیار مهم است که انواع قابل شستشو این پوسترها را خریداری نمایید تا در زمان آلوده شدن سطح آن بتوانید نظافت را انجام دهید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دیوار دکور تماس بگیرید و انواع دلخواه پوستر دیواری های خود را سفارش دهید دهید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()