دیوارپوش ها اهمیت بسیاری در دکوراسیون داخلی هر ساختمانی دارند بنابراین زیبایی دیوار ها تاثیر بسیار زیادی را بر زیبایی دکوراسیون داخلی خواهد گذاشت و در واقع دکوراسیون داخلی در ابتدا به وسیله دیوارپوش پوشش داده می‌شود که برخی از افراد از نقاشی ساختمان استفاده می کنند و برخی پوشش های دیگر از قبیل کاغذ دیواری را به کار می برند . کاغذ دیواری ها نوعی از دیوارپوش هایی هستند که همه ما با آن آشنایی داریم و سالهاست مورد استفاده در انواع دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.

کاغذ دیواری ها امروزه به صورت گسترده تر به تولید می‌رسند تا جایی که انواع جدید کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند و می‌توان سطح روی آن را با استفاده از یک اسفنج نم دار تمیز کرد و همچنین انواع کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های زنده و زیبا و جذاب نیز روی کار آمدند و می‌توان با استفاده از این کاغذ دیواری ها، دکوراسیونی جذاب را برای ساختمان خود ایجاد نمود.

 خرید اینترنتی کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری ها با توجه به نوع ،کیفیت، برند، جنس و مدل و غیره دارای قیمت های متفاوتی می باشند به طور کلی هرچه کیفیت کاغذ دیواری یعنی جنس کاغذ و کیفیت آن همچنین کیفیت چاپ کاغذ دیواری بهتر باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت، بنابراین شما باید با توجه به بودجه خود ،خرید کاغذ دیواری را انجام دهید.

 فروشگاه هایی مانند فروشگاه تراز دکور می‌توانند به صورت اینترنتی انواع کاغذ دیواری را به شما عرضه کند و شما به راحتی می توانید خرید خود را از طریق سایت این فروشگاه انجام دهید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های معمولی و کاغذ دیواری سه بعدی دارای تفاوت هایی با هم می باشند. در واقع طرح کاغذ دیواری های ساده، تصاویری هستند که در طول رول کاغذ دیواری تکرار شده‌اند اما کاغذ دیواری های سه بعدی یک تصویر کلی را برای ما به نمایش در می آورند، بنابراین طرح کاغذ دیواری های سه بعدی ، تصویری کامل میباشد که میتواند تصویر یک گل، منظره ،تصاویر شهری و غیره باشد.کاغذ دیواری از دیوار پوش هایی است که در کنار زیبایی و تنوع بالا ،قیمت بسیار ارزانی هم دارد همچنین نصب این دیوارپوش نسبت به نقاشی ساختمان ،آسان تر بوده و زمان کمی می‌برد و نصب بدون دردسر انجام خواهد شد.

 امروزه کاغذ دیواری های سه بعدی یا پوستر دیواری ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته اند، این نوع کاغذ دیواری ها که تصاویر زنده ای دارند، می‌توانند جذابیت بسیار زیادی را در محیط ایجاد نمایند و حال و هوای محیط را عوض کنند بنابراین شما می توانید برای تغییر در دکوراسیون داخلیتان و ایجاد تنوع در آن، از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید.

 نصب کاغذ دیواری های سه بعدی با نمونه های ساده دارای تفاوت هایی می باشد ، در واقع رول های کاغذ دیواری را شما می توانید در اندازه دلخواه تهیه کنید ،مثلاً چند رول و یا به صورت متری کاغذ دیواری را خریداری نمایید و پس از استفاده، اضافه آن را کنار بگذارید اما کاغذ دیواری های سه بعدی یا پوستر سه بعدی ها اینگونه نیستند و دقیقاً اندازه تصویر می باشند بنابراین تکه های پوستر سه بعدی باید هر یک در جای خود قرار گیرند و در ابعاد دیوار باشند و شما می توانید در ابعاد دلخواه این نوع کاغذ دیواری را تهیه نمایید.

 فروشگاه کاغذ دیواری تراز دکور از جمله فروشگاه های معتبر فروش انواع کاغذ دیواری در کشورمان است که توانسته محصولاتی بسیار با کیفیت را به دست مشتریانش برساند. برای مشاهده ی محصولات و سفارش اینترنتی انواع کاغذ دیواری، می توانید سایت فروشگاه تراز دکور مراجعه نمایید.

شرکت تراز دکور

تهران سه راه افسریه مسگرآباد پ3/2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 929
نمایش همه
علاقه مندی ها ()