کاغذ دیواری از دیوار پوش هایی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. در واقع این کاغذ دیواری ها سالهاست مورد استفاده در بخش دکوراسیون داخلی منازل و سایر مکان ها قرار می گیرد.  کاغذ دیواری های مختلف و جذاب از آنجایی که دارای انواع مختلفی از نظر سبک و طرح و رنگ است، می تواند پاسخگوی سلیقه های متفاوت باشد و بر اساس سلیقه هر فرد انتخاب گردد، در واقع کاغذ دیواری ها می توانند هماهنگ با هر دکوراسیونی برای اتاق ها در نظر گرفته شوند و زیبایی بسیاری را با استفاده از این دیوار پوش ها در محیط ایجاد کرد.

 داشتن منزلی زیبا و استفاده از لوازمی جذاب می تواند روحیه ما را شاد و آرام نماید، پوشش دیوارها یکی از مهمترین بخش های هر دکوراسیونی است که برخی از افراد از نقاشی ساختمان برای پوشش دیوارها استفاده می کنند و برخی نیز از سایر دیوار پوش ها استفاده می‌کنند اما از میان دیوار پوش ها ، کاغذ دیواری ها از رایج ترین و محبوب ترین دیوارپوش ها بوده و سالهاست که ما از آن در بخش دکوراسیون داخلی استفاده میکنیم. فروشگاه وال نید سال هاست که در بخش فروش انواع کاغذ دیواری ها فعالیت داشته و توانسته تا به حال انواع کاغذ دیواری بسیار با کیفیت و انواع پوستر دیواری های زیبا و جذاب را به فروش برساند.

 انواع کاغذ دیواری ها

 کاغذ دیواری ها از لحاظ کیفیت و قیمت و تنوع سبک و طرح و رنگ ، در انواع مختلفی به تولید میرسد که خرید هر یک بر اساس بودجه و سلیقه افراد صورت می‌گیرد کاغذ دیواری های ارزان قیمت معمولا کیفیت بسیار پایینی داشته و در صورت خرید این نوع شما زمان کمتری را می توانید از آن استفاده کنید زیرا در کوتاه‌ترین زمان دچار آسیب خواهد شد و شما مجبور به تعویض آن خواهید بود اما در صورتی که کاغذ دیواری را در کیفیت بالا خریداری نمایید، می توانید سال‌ها از آن استفاده نمایید بنابراین کیفیت کاغذ دیواری بسیار مهم بوده و باید به آن توجه ویژه ای داشت و کیفیت از کمیت در خرید کاغذ دیواری مدرن بسیار مهم‌ تر می‌باشد.

نصب کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری ها به سادگی بر روی دیوار قرار می گیرند و فرد نصاب می‌تواند با استفاده از چسب و ابزار کار مخصوص، دیوارپوش را بر روی دیوارها ثابت کند اما در کنار ظاهر ساده ی نصب کاغذ دیواری، باید بدانیم که نکات بسیار زیادی وجود دارد که تنها افراد با توجه با تجربه می توانند آن را در نظر گیرند بنابراین برای نصب کاغذ دیواری حتماً از فردی حرفه ای در این کار بهره ببرید. کاغذ دیواری ها در زمان نصب باید به صورت کاملاً منظم و در جای خود قرار بگیرند و در زیر آنها حباب وجود نداشته باشد برای همین اگر شما بدون داشتن تجربه نصب این دیوارپوش را انجام دهید ممکن است پایان کار نتیجه دلخواه حاصل نشود بنابراین حتماً از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید .

کاغذ دیواری ها را میتوانید به صورت تکی و یا به صورت ترکیب با پوستر دیواری ها استفاده نمایید، پوستر دیواری ها یا همان کاغذ دیواری های سه بعدی نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها هستند که دارای طرح های زیبا و زنده می باشند که این طرح‌ها می‌تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. پوستر دیواری ها دارای طرح کلی هستند که می تواند طرح های مختلف از طرح های تاریخی ،سنتی ،گل، طبیعت، ساحل و طرح های کارتونی و غیره باشد بنابراین شما می‌توانید از پوستر دیواری ها در کنار کاغذ دیواری ها بهره ببرید تا بر جذابیت دکوراسیون داخلی خود بیفزاید.

 

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()