انواع مبلهای تختخواب شو

 مبل تختخوابشو با طراحی های مختلفی به تولید می‌رسد که در ابعاد متفاوتی هستند و جنس و کیفیت های مختلفی نیز دارند. مبلهای تختخواب شو در انواع تک نفره و دو نفره به فروش می‌رسند که با توجه به نوع استفاده می توان این مبل‌ ها را خریداری کرد و از آن استفاده کرد.کیفیت مبل تختخواب شو بسیار مهم است و در زمان خرید مبل تختخواب شو حتماً باید به آن توجه نمایید روکش مبل ها همچنین پایه ها و چوب به کار رفته در آن همگی باید بررسی شوند تا بتوان مبلی با کیفیت بالا را تهیه کرد.

مبل های تختخوابشو زیرمجموعه مبل های راحتی هستند و دارای دسته های پهن و در انواع بدون تاج به تولید می‌رسند که این مبلهای راحتی سبک بوده و جابجایی راحتی را دارند . در منازل کوچک و خانه های دانشجویی این مبل ها بسیار مشاهده می شود چون می توان به عنوان تخت نیز از آن استفاده کرد. مبل های تختخوابشو در رنگ بندی های متفاوت عرضه می گردد که با توجه به دکوراسیون می توانید رنگ مناسبی از آن را انتخاب نمایید.

 مبل ها هر یک دارای طراحی های خاصی هستند که بر اساس کاربری های متفاوتی طراحی شده اند و می توان از آن استفاده های مناسبی را نداشت. یکی از انواع مبل هایی که امروزه محبوبیت بالایی پیدا کرده و افراد را مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند کاربری‌های مختلفی را از آن مشاهده کنند، مبل تختخوابشو است. مبل تختخواب شو همانطور که از نامش پیداست مبلی است که علاوه بر کارایی ، می‌تواند تخت خواب شود. در واقع با استفاده از این مبل ها می توان تختخوابی مناسب را در خانه داشت و برای مکان هایی کم فضا این مبل ها بسیار مناسب هستند و می توان به جای استفاده از تخت از مبل تختخوابشو استفاده کرد.

بهینه سازی فضا با استفاده از مبل تختخواب شو

 مبل های تختخوابشو یکی از مزیت هایی که دارند با استفاده از آنها می توان بهینه سازی فضا را انجام داد یعنی در اتاق های کوچک به جای استفاده از تخت های بزرگ و جاگیر، از مبل تختخواب شو استفاده کرد ،بنابراین برای اتاق هایی که فضای مناسب برای قرارگیری تخت را ندارند می‌توانند از این مبل ها استفاده کنند و در زمان خواب آن را به تخت خوابی زیبا تبدیل نمایند.

یکی از مزیت های بسیار مهم مبل تختخواب شو وزن سبک آن و انتقال راحت آن به اتاق دیگر است و در زمان آمدن مهمان می توانید آن را به راحتی به اتاق مهمان منتقل کنید و از آن استفاده نمایید. خرید تاب ریلکسی را از بهسازان چوب در کیفیت های عالی انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب انواع مبل های تختخوابشو را در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب به فروش می رساند برای مشاهده محصولات به سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی از طریق اینترنت انجام دهید این مرکز بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد و محصولات را با تضمین کیفیت کالا را به فروش می رساند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()