صندلی راکی یکی از انواع صندلی های است که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت که در کشورهای مختلف این صندلی استفاده می شد که آن را به نام‌های صندلی راک ، راکینگ چیر و یا صندلی گهواره ای نیز می شناسند. این صندلی ها یادآور زمان های گذشته است اما اگر شما تا به حال از این صندلی استفاده نکرده اید ، می توانید از آن استفاده کنید زیرا این صندلی ها با طرح های جدید جدیدتر و متنوع تر امروزه مورد استفاده قرار می گیرند و می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزلتان خرید صندلی راک را انجام دهید. در مقابل صندلی راک ، صندلی است که متفاوت با دیگر صندلی ها می باشد و تفاوت آن در تکان خوردن آن است و با توجه به تکان خوردن آن در زمان استراحت می توان آرامش بیشتری را به دست آورد بنابراین این صندلی ها می توانند جایگزین مناسبی برای صندلی های معمولی باشند و حس لذت و آرامش را در شما بالا ببرد.

صندلی راک در ابتدا در کشور آمریکا به تولید رسید و با توجه به محبوبیت آن در بین افراد کم کم در اروپا نیز رواج پیدا کرد و امروز در کشورهای آسیایی نیز از این صندلی ها استفاده می کنند.

انواع مختلف صندلی راک

 صندلی های راک در گذشته فقط یک نوع بودند اما امروزه انواع مختلفی از صندلی های راک با توجه به دکوراسیون های مختلف به تولید رسیده است که از انواع آن می توان صندلی راک مدرن، صندلی راک کلاسیک، صندلی راک چرخان، صندلی راک خوابیده ، صندلی‌ راک گلایدر را نام برد.

خرید صندلی راک با کیفیت

صندلی راک را میتوانید از فروشگاه های مختلف تهیه کنید، کیفیت در صندلی‌های راک بسیار مهم است، استفاده از چوب با کیفیت و روکش مناسب می‌تواند در ماندگاری و طول عمر صندلی راک تاثیر بالایی داشته باشد، صندلی های راک را برای کاربری های مختلف استفاده می‌کنند مثلاً برای اتاق کودک و برای خواباندن کودک بی قرار در آغوش مادر می توان از صندلی راک استفاده کرد که روکش این نوع صندلی باید طوری باشد که کمتر کثیف شود و به راحتی بتوان آن را تمیز کرد که می‌توانید از روکش مایکروفایبر استفاده نمایید همچنین از صندلی راک در ایوان منازل استفاده می‌شود که با قرار گیری یک یا چند صندلی می توانید اوقات خوشی را در کنار دوستانتان و یا خانواده بگذرانید. برای خرید تاب ریلکسی از طریق لینک ها به سایت مراجعه کنید. 

 این صندلی ها در کیفیت های مختلف و طراحی‌های متفاوتی به تولید می‌رسد بنابراین بدون شک قیمت‌های مختلفی هم دارند. از برخی فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه بهسازان چوب ، صندلی اراک را با قیمت‌های بسیار مناسبی خریداری نمایید.

 این صندلی ها قیمت بالایی ندارند و می توان به راحتی آنها را تهیه کرد ، وجود یک صندلی راک در خانه می تواند محیطی را برای آرامش و خواندن کتاب بر روی آن برای افراد فراهم کند و از آن در اوقات فراغت لذت برد .

فروشگاه بهسازان چوب انواع صندلی های راک را در مدل های مختلف با طرح های متفاوت و زیبا به تولید میرساند و می توانید از این صندلی ها در طرح های جذاب و با کیفیت های بسیار خوب، بهره مند شوید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()