یکی از لوازم سرویس خواب کمد میباشد . کمد ها را می توانید به صورت جداگانه از سرویس خواب نیز تهیه نمایید . کمد لباس یکی از مهمترین وسیله ها در منازل به شمار می‌رود که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و مرتب ماندن خانه دارد، در واقع شما لباس  ها و لوازم شخصی همین‌طور در صورت نیاز کفش‌هایتان را می‌توانید در داخل کمد لباس جای دهید.

 با استفاده از خرید کمد لباس ، وسیله ها در جای خود مرتب قرار خواهند گرفت و دکوراسیون زیبا تر خواهد شد.

 خرید کمد لباس با کیفیت و ارزان قیمت

کمد های لباس در انواع مختلفی و در جنس های متفاوتی به فروش می رسد، برخی از جنس چوب و برخی ام دی اف و غیره می باشند که امروزه انواع چوبی یا ام دی اف کمد لباس بسیار رایج می باشد زیرا تنوع و زیبایی آن باعث شده افراد خرید این کمد ها را انجام دهند . کمد لباس باید طوری انتخاب شود که بتواند فضای لازم را برای وسیله های ما داشته باشد بنابراین در زمان خرید کمد باید با توجه به میزان لوازم و استفاده‌ای که از آن داریم، آن را انتخاب نمایید. در واقع طول، عرض و ارتفاع کمد و همچنین وجود قفسه ،کشو و سایر متریال آن با توجه به درخواست ما می‌تواند سفارشی سازی شود و همچنین انواع آماده ی این کمک ها در اندازه های مختلف در فروشگاه ها به فروش می رسد و ما می‌توانیم آن را به صورت آماده نیز خریداری نماییم. یکی دیگر از نکاتی که در زمان  خرید کمد لباس درب ریلی  باید به آن اهمیت دهیم درب کمد می باشد، امروزه کمد ها در انواع درب های معمولی و یا ریلی به فروش می‌رسد که برای اتاق هایی که فضای کمتری دارند درب های ریلی پیشنهاد می‌شود که نیاز به فضای اضافه برای باز شدن ندارد .  در زمان خرید کمد لباس حتماً به جنس آن دقت نمایید، استفاده از چوب های مقاوم و با وزن مناسب بسیار ضروری می‌باشد . کمد های خیلی سبک قطعاً کیفیت مناسبی ندارند و وزن آن باید به اندازه مناسبی باشد تا بتواند مقاومت لازم و استحکام مورد نظر را داشته باشد، همچنین یکی دیگر از بررسی‌ هایی که در زمان خرید این وسیله باید انجام دهید دقت در متریال به کار رفته در کمد لباس می باشد. انواع دستگیره، درب ها و کشوها و قفسه ها را باید بررسی نمایید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود.

کمد لباس توسط فروشندگان مختلفی در کشورمان به فروش می‌رسد که یکی از فروشندگان معتبر فروشگاه بهسازان چوب می‌باشد این مرکز انواع کمد های ارزان قیمت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که این کمدها با توجه به قیمت مناسبی که دارند کیفیت بسیار عالی و ماندگاری و طول عمر بسیار خوبی دارند بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل خرید کمد لباس را از این مجموعه معتبر انجام دهید. فروشگاه بهسازان چوب انواع لوازم چوبی و همین‌طور ادارات و غیره را در اختیار شما قرار می دهد و برای خرید می توانید به وب سایت این مرکز مراجعه کنید و محصولات بی نظیر این مجموعه معتبر را مشاهده و خریداری نمایید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()