چاپ پوستر دیواری سفارشی با طراح ها و الگوهای باکیفیت و مورد نظر مشتریان از متمایزترین خدماتی است، که با توسعه دستگاه های چاپی به وجود آمد. با استفاده از این خدمات می توان انواع تصاویر کودکان و یا تصاویر گراقیکی با لوگوی شرکت های تجاری را با بالاترین سطح کیفیتی به چاپ رسانید، و به محیط منزل و محل کار جلوه ای بسیار شکیل و تأثیر گذار بخشید. از مهمترین دستاورد های چاپ پوستر دیواری تجاری برای مشاغل اقتصادی می توان به افزایش پرستیژ کاری، جلب توجه مشتریان و تبلیغات و برندسازی اشاره کرد، امروزه این روش در دکوراسیون اداری به یکی از ترندترین روش های طراحی تبدیل شده است. ماندگاری بسیار بالا، جهت دادن به دیزاین ساختمان، بزرگنمایی ساختمان، جذب مخاطب، نصب آسان، سهولت شست و شو و قیمت مناسب از مهمترین مزایای استفاده از این دیوارپوش های کاغذی در طرح های آماده و اختصاصی می باشد.  چاپ پوستر دیواری  این فرصت را به دکوراتورها می دهد، تا هماهنگی صد در صدی را بین اجزاء مختلف طراحی به وجود آورد، این سبک از طراحی در مدت بسیار کوتاهی با طرفداران بسیار زیادی مواجه شد و روز به روز به مجموعه های ارائه دهنده این خدمات اضافه می شود، که همواره در تلاش هستند تا با افزایش سطح کیفی محصولات خود، سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند. قیمت چاپ پوستر دیواری به موارد بسیار زیادی از جمله سبک و نوع تصویر، تعداد قطعات و یا ابعاد پوستر دیواری، رزولوشن تصویر، مواد اولیه و متریال مصرفی این محصولات بستگی دارد، و همگام با افزایش سطح کیفی محصولات قیمت پوستر دیواری افزایش پیدا می کند.

سبک های طراحی و چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری در انواع طرح های مختلف و براساس الگوهای پرطرفدار گرافیکی چاپ می شود و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. سبک های طرای و چاپ پوستر دیواری تمامی ابعاد معماری را در برمی گیرد و به راحتی می توان برای تمامی معماری های مدرن، کلاسیک، مینیمال، سنتی، روستیک و  غیره پوستر دیواری هماهنگ و منطبق را با دیزاین ساختمان را انتخاب کرده و سفارش داد. مجموعه معتبر و آنلاین دکورآفیس از محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ پوستر دیواری در بالاترین سطح کیفی و ارسال به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا می باشد، که همواره با افزایش سطح کیفی محصولات خود و کاهش قیمت ها توانسته مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

کیفیت چاپ پوستر دیواری

گرافیک تصاویر انتخابی در کیفیت چاپ پوستر دیواری بیشترین تأثیر را دارد، به همین دلیل است که همواره توصیه می شود، از گرافیست های حرفه ای و طراحان خلاق در این رابطه استفاده کنید. کاغذ، جوهر و دستگاه چاپ از دیگر عناصر بسیار مهم در تعیین سطح کیفی این محصولات می باشد. برای چاپ پوستر دیواری از انواع کاغذهای پوشالی، ماسه ای، اکلیلی، گلاسه، چرم و کتان در ابعاد و اندازه های مختلف بسته به ابعاد دیوارها و سایز تصاویر استفاده می شود، از مهمترین خصوصیات این کاغذها می توان به تحمل بالای حرارتی آن ها اشاره کرد، که در گرماژ 100 تا 300 گرم همواره کیفیت خود را حفظ کرده و از حالت معمول خارج نمی شوند. مرکز دکورآفیس از خوشنام ترین مجموعه های چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه و در سبک های هنری متنوع می باشد، که کیفیت بالای محصولات آن همواره مورد تأیید فعالان این صنعت و دکوراتورها بوده است.

خدمات چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت

برای دریافت خدمات چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت مانند خرید پوستر دیواری موسیقی کافی است به سایت اینترنتی دکورآفیس مراجعه کرده  و یا با کارشناسان این مجموعه در مورد دریافت خدمات چاپ سفارشی مشورت نمود، و در نهایت پس از کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص واگذاری سفارشات خود به این مجموعه تصمیم گیری نمود. انواع خدمات چاپ پوستر دیواری سه بعدی و ساده در این مرکز با استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاه های چاپ دیجیتال و سابلیمیشن انجام می شود و با خیالی راحت می توان به این مرکز اعتماد کرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()