ورود هنر به صنعت معماری و فضای داخلی ساختمان ها سبب تولید انواع محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان و خلاقیت در تولید آن ها شده، برای مثال می توان به چاپ پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های اختصاصی و ویژه اشاره کرد. حتما تا کنون به یک کافه، آرایشگاه، رستوران و یا شرکت مراجعه کرده اید که دارای یک دیزاین اختصاصی برای معرفی فعالیت خود باشد، به گونه ای که علاوه بر جلب توجه مشتریان همزمان یک محیط بسیار حرفه ای و اختصاصی را به نمایش بگذارد. بنابراین می توان گفت تبلیغات، برند سازی، افزایش پرستیژ کاری و جذب مشتری از مهمترین دستاورد های   چاپ پوستر دیواری اختصاصی برای مشاغل مختلف تجاری می باشد.

چاپ پوستر دیواری ارزان

استفاده از خدمات چاپ پوستر دیواری ارزان همیشه ایده بسیار خوبی برای خرید این دیوارپوش های تزئینی نمی باشد، زیرا همواره با پایین آمدن قیمت چاپ پوستر دیواری از کیفیت متریال مصرفی اولیه کاسته می شود، و در نتیجه خروجی تأثیر گذاری را نمی توان از سفارشات خود در یافت نمود، زیرا همواره پارامترهایی نظیر سابقه شرکت های ارائه دهنده این خدمات، نوع متریال مصرفی، کیفیت چاپ، دستگاه های چاپ و غیره در تعین قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی بیشترین اثر بخشی را داشته اند، و به راحتی نمی توان از آن ها عبور کرد.

کیفیت چاپ پوستر دیواری

کیفیت چاپ پوستر دیواری مانند هر محصول تولیدی دیگری به نوع متریال مصرفی و یا مواد اولیه بستگی دارد، که اگر بخواهیم به صورت جزء به جزء آن ها را بررسی کنیم در ابتدا باید از قابلیت های دستگاه چاپ و خصوصیات فیزیکی آن اطلاعات کافی را به دست آوریم. از مدرن ترین تجهیزات چاپی در این زمینه می توان به انواع دستگاه های چاپ لیزری، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن اشاره کرد، که به میزان قدرتمندی و ظرفیت تفکیک رنگ و پیکسل در آن ها کیفیت چاپ پوستر دیواری نیز افزایش پیدا می کند. کیفیت تصویر و سبک طراحی دومین المان بسیار مهم در کیفیت این روکش های دیواری جذاب و شیک می باشد، برای همین استفاده از طراحان حرفه ای و تصاویری با وضوح و گرافیک بالا از جمله اصول چاپ این منسوجات کاغذی می باشد.  انتخاب کاغذ و جوهر باکیفیت و مناسب از دیگر مراحل چاپ پوستر دیواری سفارشی و باکیفیت می باشد، که البته انتخاب های بسیار زیادی پیش روی مشتریان قرار دارد. استفاده از انواع کاغذ های گلاسه، پوشالی، ماسه ای، کتان، چرم و غیره در ابعاد A4,A3,A++ که گرمای بالای دستگاه های چاپ پوستر دیواری بدون تغییر کیفیت و حالت قادر به تحمل گرماژ 100 تا 300 گرم را دارند، برای این محصولات دکوراتیو بسیار ایده آل می باشد، البته باید جوهر هم در سطح کیفی قابل قبولی باشد و  به سادگی پخش نشود. تجربه اپراتور دستگاه چاپ، نوع تصویر، تعداد قطعات تصویر، اعتبار مجموعه چاپ پوستر دیواری و غیره از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین کیفیت چاپ پوستر دیواری می باشد. 

خدمات چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

مجموعه معتبر دکورآفیس از قدیمی ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه و در بالاترین سطح کیفی می باشد، که سالهاست در زمینه عرضه و تولید انواع محصولات چاپی و سفارشی نظیر پوستر دیواری، پرده چاپی و تابلو نقاشی و دیگر محصولات دکوراتیو تزئینی ساختمان در حال فعالیت است، و با ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور همراه با تضمین کیفیت توانسته اعتماد و رضایت فعالان این صنعت و دکوراتورها را جلب نماید، لازم به ذکر است که خدمات نصب پوستر دیواری توسط تیم حرفه ای و مجرب این مجموعه در بالاترین سطح کیفی انجام می شود. متقاضیان خرید پوستر دیواری ساحل و دریا و ... و استفاده از انواع خدمات چاپ پوستر دیواری سه بعدی و ساده در ابعاد و اندازه های مختلف با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند به سادگی سفارشات خود را ثبت کرده و در مدت زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 805
نمایش همه
علاقه مندی ها ()