دیزاین داخلی ساختمان ها با انتخاب درست کفپوش ها و دیوارپوش ها به پایان می رسد که هرکدام از آنها تنوع بسیار بالایی دارند و از پرمخاطب ترینشان می توان به کاغذ دیواری،پارکت و پارکت لمینت اشاره کرد، که در گذشته در دکوراسیون های لوکس و کلاسیک مورد استفاده قرار می گرفتند و اکنون با توجه به توسعه این صنایع و تنوع بسیار بالای محصولات می توان از آن ها در تمامی سبک های طراحی داخلی مانند مینیمال، روستیک، سنتی، مدرن و غیره نیز استفاده کرد. از مهمترین دلایل برتری  کاغذ دیواری  نسبت به دیگر کفپوش های ساختمانی می توان به تنوع در سبک طراحی، مقاومت بسیار بالا، پوشاندن ترک ها و رطوبت دیوارها، قیمت مناسب، سرعت و سهولت نصب و عدم آلودگی محیط اشاره کرد که از هر جهت آن ها را از دیگر دیوارپوش های رنگ روغن متمایز می کند. پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات هماهنگ با این گروه از دیوارپوش ها می باشند، که استفاده از آن ها در کنار انواع کاغذ دیواری ساده یک فضای بسیار شیک و جذاب را به نمایش می گذارد. معمولا کاغذ دیواری پشت تلویزیون و کاغذ دیواری پشت مبلمان معمولا از انواع کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می شود که از مهمترین مزیت استفاده از آن ها بزرگنمایی فضا می باشد. برندسازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، مقاومت در برابر آسیب های محیطی و غیره از مهمترین پارامترهای تعیین قیمت کاغذ جدید و باکیفیت می باشد. این منسوجات کاغذی به صورت متری و در رول هایی با طول و عرض استاندارد به فروش می رسند. قیمت کاغذ دیواری مدرن و شیک در مجموعه های معتبر واردات و پخش این محصولات به دلیل عرضه مستقیم کالا بسیار ارزان تر از دیگر مراکز متفرقه می باشد.

خرید کاغذ دیواری باکیفیت

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد نوع متریال مصرفی در کیفیت و دوام این محصولات تأثیر بسیار بالایی دارند و سبب دسته بندی آن ها در گروه های انواع کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری با روکش وینیل شده است. درصد مقاومت این دیوارپوش های کاغذی در برابر شست و شو، رطوبت، خراش و تابش نورآفتاب از مهمترین معیارهای کیفیت این محصولات می باشد، که رابطه ی بسیار مستقیمی با مقدار وینیل به کار رفته در آن را دارد. وینیل یک ماده محافظ پلاستیکی است که در بهترین مدل های کاغذ دیواری در هر متر مربع به مقدار 300تا 450 گرم از آن استفاده شده است، که مقاومت این محصولات را دوچندان می کند. از آنجاییکه کاغذ دیواری ها همواره پیش روی مخاطبان هستند، بنابراین باید در انتخاب ها نهایت دقت را به خرج داد، زیرا در صورت شتاب زدگی در انتخاب و خرید کاغذ دیواری نامناسب تمامی مزایای استفاده از این محصولات را از دست خواهید داد. هماهنگی بین اجزاء و آیتم های طراحی از قبیل مبلمان، قاب ها، فرش ها، پرده ها، کفپوش و کاغذ دیواری از اولین مواردی است که همواره باید مد نظر قرار داد. البته موارد دیگری نیز مانند بودجه مشتریان، قیمت کاغذ دیواری، کیفیت و دوام این محصولات، کاربرد و موقعیت استفاده از کاغذ دیواری نیز از دیگر مواردی هستند که در انتخاب و خرید کاغذ دیواری باید مورد بررسی قرار داد، تا در نهایت با محدودکردن دایره انتخابی خود این محصولات را با قیمت کمتری به دست مشتریان می رساند.

فروش کاغذ دیواری با مناسبترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از قدیمی ترین و خوشنام ترین مراکز فروش کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری خاص سفارشی با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در تهران است، که امکان ارسال محصولات خود را به سراسر کشور همراه با خدماتی از قبیل ارسال مطمئن و فوری کالا با بهترین بسته بندی فراهم کرده است. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری جدید و با کیفیت در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت اینترنتی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و همراه با گارانتی اصالت کالا آنها را تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()