چاپ کاغذ دیواری در دهه های اخیر با پیشرفت های بسیار خوبی همراه بوده است، بطوریکه کیفیت این محصولات در برخی از آن ها در مقایسه با دیگر دیوارپوشها به مراتب بالاتر است و با استفاده از آن ها می توان تا مدت ها از بابت تعویض روکش دیوارهای ساختمان آسوده خاطر بود. در گذشته به دلیل عدم تنوع در طراحی و همین طوذ کیفیت پایین این محصولات در برابر خراش و شست و شو، چندان مورد توجه دکوراتورها و مشتریان قرار نگرفتند، اما به مرور این محصولات با توسعه صنعت چاپ و معرفی متریال جدید محافظتی مانند وینیل با یک جهش بسیار بزرگ در عرصه تولید همراه شدند، بطوریکه روز به روز به تنوع این محصولات در سبک ها و رنگ های مختلف افزوده می شد، که به خوبی پاسخگوی نیازهای جامعه و مشتریان بوده اند. چاپ کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری نیز همگام با تولید این دیوارپوش های ساده آغاز شد، که به صورت ترکیبی در کنار انواع کاغذ دیواری ساده بکار می روند و به فضای ساختمان ها بعد و زیبایی می بخشیدند، با استفاده از این دیوارپوش ها که به صورت آماده و یا سفارشی تولید می شوند و بیشتر مشتریان آن را با عنوان کاغذ دیواری پشت تلویزیون می شناسند می توان فضای کوچک آپارتمان ها را بسیار بزرگتر از اندازه واقعی آن ها نمایش داد، که این امر سبب شده این روش طراحی به یکی از محبوبترین و متداولترین روش های دکوراسیون اداری و مسکونی تبدیل شود. با توجه به موارد فوق امروزه بازار خرید کاغذ دیواری از رونق بسیار خوبی برخوردار است، و  این محصولات در شمار پرمخاطب ترین روکش های دیواری قرار گرفته اند. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از متعهدترین و معتبرترین مراکز خرید آنلاین کاغذ دیواری باکیفیت در سبک ها و طراحی های متفاوت مانند انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری پتینه و غیره می باشد، که کیفیت و اصالت محصولات خود را همواره تضمین می کند.

قیمت کاغذ دیواری با کیفیت

استفاده از وینیل در چاپ این دیوارپوش های کاغذی بیشترین تأثیر را در افزایش سطح کیفی و مقاومت آن ها در برابر عوامل مختلف محیطی و فیزیکی داشته است، بطوریکه درصد وینیل به کار رفته در این محصولات میزان دوام و کیفیت انواع کاغذ دیواری را مشخص می کند. در برترین برندهای دنیا که از نظر کیفیت و دوام بی رقیب هستند بین 300 تا 450 گرم وینیل در یک متر مربع به کار رفته است، که مقاومت بسیار بالایی به این محصولات در برابر خراش، شست و شو، پارگی و تابش نور آفتاب بخشیده است. قیمت کاغذ دیواری باکیفیت با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله متریال مصرفی، کیفیت ساخت، برند سازنده و ابعاد و اندازه رول های این محصولات محاسبه و تعیین می شود، و با کراجعه به مجموعه های معتبر واردات و پخش کاغذ دیواری که محصولات خود را به صورت بی واسطه در اختیار مشتریان می گذارند می توان انواع کاغذ دیواری را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کرد و مورد استفاغده قرار داد.

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با بیش از 15 سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه واردات و پخش انواع محصولات دکوراتیو و تزئین ساختمان ها نظیر تابلو، پارکت، پارکت لمینت، پوستر دیواری و غیره همواره مورد توجه و اعتماد مشتریان این محصولات بوده، و در شمار معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت مانند فروش کاغذ دیواری حراجی در برندهای معتبر داخلی و خارجی قرار گرفته است، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری مدرن و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات مناسبترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا مطابق با تعهدات شرکتی در سراسر کشور آن ها را تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()