پارکت از زیباترین المان های ممکن برای تزئین کف ساختمان های مسکونی، تجاری و ویلاهای شخصی است، و درصورتیکه در کنار آن از انواع مبلمان و کاغذ دیواری هایی هماهنگ  و مرتبط با سبک و سیاق طراحی داخلی ساختمان استفاده شود، می توان یک فضای بسیار شکیل و مدرن را طراحی نمود، زیرا تنوع در رنگ و بافت این محصولات بسیار بالاست و به راحتی می توان در تمامی سبک های طراحی از آن ها استفاده کرد. پارکت در شمار کالاهای لوکس و لاکچری قرار دارد و می توان در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن، روستیک و سنتی نمونه هایی از آن را مشاهده کرد. استفاده از منابع طبیعی و زیست محیطی از مهمترین دلایل ارزشمندی این کفپوش های چوبی است، زیرا همواره قیمت انواع کالاهایی که با استفاده از چوب ساخته می شوند، قدری بالاتر از دیگر محصولات می باشد. قیمت  پارکت با توجه به نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید، روش پرداخت کاری، برند سازنده و فشردگی این محصولات سنجیده می شود، به عنوان مثال قیمت پارکت ایرانی به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم  اعمال هزینه های گمرک، نوسانات ارز و حمل و نقل کالا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر برندهای آسیایی و اروپایی می باشد و روز به روز به متقاضیان آن افزوده می شود.

انواع پارکت چوبی باکیفیت

 دردکوراسیون های شیک و مدرن معمولا از انواع متریال طبیعی و زیبا که به نوعی با طبیعت در ارتباط هستند استفاده می شود، مانند انواع پارکت، پوستر دیواری منظره و گیاهان آپارتمانی که در این میان استفاده از پارکت به دلیل بافت بسیار طبیعی و ظاهر لوکس علاوه بر زیبایی به فضای ساختمان اصالت و هویت می بخشد. نوع چوب از مهمترین مشخصه های تعیین کننده کیفیت پارکت می باشد، این مصنوعات چوبی را در کارخانه های تولید پارکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن در ابعاد و اندازه های مختلف یک تکه تا چند تکه برش می دهند و سپس عملایت فشرده سازی و پرداخت کاری بر روی آن ها انجام می شود. بافت چوب و گره های آن نشان دهنده درجه کیفی این محصولات و تمایز آن ها از یکدیگر می باشد، در ساخت و تولید انواع پارکت چوبی باکیفیت از چوب تمامی درختان کوهستانی و جنگلی مانند سپیدار، سرو، راش، بلوط، گردو، زبان گنجشک، گیلاس و غیره استفاده می شود، که از نظر درصد مقاومت و سختی چوب تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند و می توان این مورد را یکی از مهمترین دلایل تمایز انواع پارکت چوبی از یکدیگر دانست.لازم به ذکر است که قیمت پارکت با توجه به مشخصه های فیزیکی و میزان مقاومت آن در برابر آسیب های محیطی تعیین می شود، و می توان در برخی موارد قیمت خرید پارکت را به عنوان ابزاری برای تشخیص کیفیت و دوام این محصولات بررسی کرد. مجموعه معتبر و آنلاین دکورآفیس از قدیمی ترین و محبوبترین مراکز خرید پارکت و پارکت لمینت مانند خرید پارکت لمینت ضد آب با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که به راحتی می توان به آن اعتماد کرده و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه از آن خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت ازجمله مهمترین خدماتی است که در مجموعه معتبر و آنلاین دکورآفیس در اختیار متقاضیان این محصولات در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی قرار می گیرد. این مجموعه معتبر با سالها فعالیت در این بازار پر مخاطب همواره با رعایت اصول مشتری مداری و ارائه خدماتی از قبیل ارسال مستقیم و بی واسطه محصولات  با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن مورد توجه و اعتماد مشتریان قرار گرفته است. متقاضیان خرید پارکت و پارکت لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش آن ها اقدام نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()