متریالی که برای تزئین داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، همواره بزرگترین چالش پیش روی دکوراتورهاست، زیرا تنوع بالای این محصولات، اهداف طراحی و بودجه پروژه پارامترهای اصلی انتخاب دیوارپوش ها و کفپوش ها می باشد. پارکت و لمینت از کفپوش هایی با ظاهر طبیعی و زیبا هستند که در دکوراسیون های لوکس و لاکچری در شمار اولین انتخاب های مشتریان می باشد. چوب تنها عنصر سازنده پارکت را تشکیل می دهد، که یک ماده طبیعی و زنده است و نگهداری از آن قواعد خاص خود را دارد، به عنوان مثال برای افزایش دوام و ماندگاری انواع پارکت بهتر است در فواصل زمانی منظم نسبت به سم پاشی آن ها برای جلوگیری از رشد حشرات و قارچ ها اقدام نمود و همواره مانع ریزش مایعات به کف ساختمان شد، البته قابلیت ترمیم پارکت با کمترین هزینه که شامل ساب زدن و جلادادن دوباره  پارکت  می شود یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصولات است. از دیگر موارد تأثیر گذار در دیزاین ساختمان ها روش نصب پارکت می باشد، این کفپوش های چوبی را می توان به صورت های مورب، خطی، لوزی، جناغی، هفت و هشت با توجه به فضای داخلی ساختمان نصب نمود. برای نصب انواع پارکت کف خانه بهتر است از افراد حرفه ای و فعالان این صنعت استفاده شود تا فاصله بین پارکت ها و در اصطلاح درز بین آن ها به خوبی پر شود. این کفپوش های طبیعی را می توان برروی انواع سطوح صاف مانند موزائیگ، سرامیک، سنگ و غیره نصب کرد.  قیمت پارکت چوبی با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله کیفیت تولید، برند سازنده، ضخامت و نوع چوب تعیین می شود و با مراجعه به مجموعه های معتبر و آنلاین عرضه و فروش پارکت مانند گروه تزئینات داخلی دکورآفیس می توان این محصولات را با پایین ترین قیمت ممکن همراه با گارانتی کیفیت و اصالت کالا از سراسر کشور خریداری نمود.

اصول خرید پارکت کف

کیفیت و دوام پارکت به نوع چوب استفاده شده در آن بستگی دارد، زیرا این مصنوعات طبیعی و زیبا از نظر بافت، تعداد گره ها، سختی چوب و ضخامت در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند و مانند هر محصول تولیدی دیگری، قیمت پارکت با توجه به سختی و کیفیت چوب تغییر می کند. توجه به سلیقه و نیاز مشتریان و همچنین اصول خرید پارکت کف کمک می کند تا در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات به راحتی یک انتخاب موفق داشت. انتخاب رنگ و بافت مناسب از مهمترین اصول خرید پارکت باکیفیت و مناسب برای ساختمان های اداری است، در این مرحله با بررسی تمامی المان های طراحی، نوع معماری ساختمان و هارمونی اجزاء، رنگ و بافت مناسب پارکت انتخاب می شود، و سپس با توجه به بودجه و توان مشتریان ضخامت چوب، سختی، بافت و برند سازنده آن تعیین می شود. پارکت از زیباترین و اصیل ترین کفپوش های ساختمانی است که که به دلیل مزایایی همچون عایق صدا و گرما، سهولت نصب، قیمت مناسب، کیفیت بالای تولید، ضد حساسیت، بافت طبیعی و آرامش بخش طرفداران بسیار زیادی دارد، و همواره خرید پارکت در بازارهای عرضه کننده لوازم  تزئینی ساختمان طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش اینترنتی پارکت و لمینت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه فروش اینترنتی پارکت و لمینت مانند خرید پارکت لمینت آلمانی و دیگر لوازم دکوراتیو و تزئینی ساختمان از قبیل  کاغذ دیواری، پوستر دیواری، تابلو، پرده چاپی و غیره فعالیت می کند و اعتبار و خوشنامی آن در تمام مدت فعالیت در این بازارهای پر مخاطب بر فعالان صنعت دکوراسیون داخلی و متقاضیان این محصولات به اثبات رسیده است. ارسال فوری و مطمئن محصولات به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا از مهمترین تعهدات شرکتی این مرکز در قبال مشتریانش در سراسر کشور می باشد. متقاضیان خرید پارکت چوبی باکیفیت در تمامی برندهای داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس در میان تنوع بسیار بالایی از رنگ و طرح، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 869
نمایش همه
علاقه مندی ها ()