تابلو دکوراتیو از زیباترین و مناسب ترین المان های تزئین دیوارها است، که با استفاده از آن می توان به دیزاین ساختمان های مسکونی و تجاری آرامش و زیبایی بخشید، و اهداف طراحی را در هر زمینه ای به خوبی به نمایش گذاشت. جو و اتمسفر ساختمان با استفاده از این قاب های زیبا و رنگارنگ به سادگی تغیر می کند، بطوریکه با استفاده از آن به راحتی و با کمترین هزینه می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را تغیر داد، از دیگر مزایای استفاده از تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی می توان به استفاده از آنها در تمامی دکوراسیون های اداری و مسکونی اشاره کرد، البته این امکان وجود دارد، که در دکوراسیون های اداری از انواع تصاویر مرتبط بامشاغل مختلف اقتصادی، پوستر دیواری و پرده های تصویری در سبک های مدرن و کلاسیک استفاده کرد، با استفاده از آن ها بتوان به سادگی یک دکوراسیون زیبا و منسجم را پیاده سازی کرد،  به نوعی که علاوه بر زیبایی محیط بتوان پرستیژکاری ابن مجموعه ها  را نیز افزابش داد. قیمت تابلو دکوراتیو به موارد بسیار زیادی بستگی دارد، و معمولا از طریق هنرمندان و مجموعه های همکار با آنها براساس موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی، سبک هنری نقاشی، ابعاد و اندازه تابلوها و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود.

انتخاب تابلو دکوراتیو مناسب

برای انتخاب تابلو دکوراتیو مناسب برای ساختمان در ابتدا باید به توازن بین تیراژه رنگ ها، سبک نقاشی و دیگر المات های طراحی دقت کرد و سپس با مشخص کردن ابعاد تصویر و اندازه های دیوار سایز قاب ها و همچنین عمودی و افقی بودن آن را مشخص می کنند. مجموعه معتبر دکور آفیس از خوشنام ترین مراکز خرید تابلو گل سه بعدی و انواع دیگر با کیفیت و مناسب می باشد که با مراجعه به وبسایت آن می توان در هر سبک و سلیقه ای  به راحتی سفارشات خود را انتخاب کرده و خریداری نمود.

انواع تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

هنر برپایه سبک شناسی و رعایت الگوهای مشخص و منظم بناشده و در این راستا می توان انواع تابلو دکوراتیو در دکوراسیون داخلی را متناسب با سبک و سیاق و دیزاین ساختمانها انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. تابلو نقاشی مدرن، تابلو نقاشی کلاسیک، تابلو نقاشی سنتی، تابلو نقاشی خط و  بسیاری موارد دیگر را می توان در سایزها و ابعاد مناسب با دیوارها و دکوراسیون داخلی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. تابلوها به ساختمان روح و کالبد می بخشند، و درواقع زیبایی یک ساختمان را می توان به نظم بین اجزاء و انواع تجهیزات گرافیکی به کار رفته در آن ها نسبت داد، زیرا همواره انواع تابلو نقاشی، پوستر دیواری، اشیاء دکوراتیو نظیر ظروف قلم کاری شده، تابلو فرش ها و غیره بیشترین سطح توجه را به خود اختصاص می دهند و بینندگان را مجذوب زیبایی خود می کند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()