خرید پارکت یک ایده بسیار عالی برای گرما بخشیدن به ساختمان ها و آرامش بیشتر محیط   می باشد، که در ابتدا تنها در دکوراسیون های کلاسیک و ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گرفت و اکنون با افزایش تراکم چوب ها و سطح کیفیتی و دوام این محصولات، قابل استفاده در تمامی محیط های پر رفت و آمد مسکونی و تجاری را دارد. پارکت ها تکه های چوب بزرگ درختان در اندازه های یک تکه و چند تکه ها با ابعاد و اندازه های مختلف می باشد، که در ساخت و تولید آن ها از چوب درختان مختلف نظیر زبان گنجشک، سرخس، سرو و غیره می باشد، و متقاضیان خرید پارکت می توان این منسوجات کاغذی را در رنگ های سفید، طوسی، زرشکی، قهوه ای و غیره خریداری کرده و با هر سبک و سیاقی مورد استفاده قرار داد. این منسوجات چوبی را می توان در طرح های مختلف و متناسب با دیزاین و طراحی ساختمان ها انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. نوع چوب، بافت چوب، نرمی، ابعاد و اندازه و کیفیت پرداخت کاری و تراکم آن از مهمترین آیتم های تعیین قیمت خرید پارکت می باشد. البته تمامی محصولات تزئینی و دکوری که با استفاده از متریال طبیعی و چوب تولید می شوند، قیمت نسبتا بالایی دارند و این موضوع را به خوبی در سبک کلاسیک می توان مشاهده کرد، بنابراین قیمت خرید پارکت در مقایسه با روکش های مصنوعی مانند لمینت و PVC قدری بالاتر است و متقاضیان استفاده از این منسوجات چوبی و زیبا به خوبی از آن آگاه هستند.

قیمت پارکت

قیمت پارکت به عوامل مختلفی چون جنس و متریال پارکت، طرح، ضخامت ، رنگ و رویه به کار رفته در پارکت، برند و وارداتی بودن پارکت بستگی دارد. برای خرید پارکت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروشگاه دکورآفیس مراجعه نمایید این فروشگاه جزء بهترین مراکز فروش پارکت میباشد. در خرید پارکت مناسب ترین پارکت را برای خانه خود انتخاب نمایید نه صرفا ارزان ترین آن ها را به این صورت که در مورد مدل ، کیفیت ویژگی های مختلف پارکت تحقیق کنید و تمامی جوانب را در نظر بگیرید، به طور مثال اگر برای دیوار منزل از کاغذ دیواری با طرح شلوغ استفاده کرده اید بهتر است پارکت کف را ساده و بدون طرح یا طرح خلوت انتخاب کنید تا تعادل برقرار گردد.

فروش پارکت با قیمت مناسب

فروشگاه دکورآفیس با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات دکوراتیو از جمله انواع پارکت ها در رنگها و طرح های متفاوت این محصول را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار میدهد و پخش پارکت در تهران و شهرستان را ارائه می دهد. مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت فروشگاهی این شرکت محصول مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهند و در سریع ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا آن را تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()