پرده یکی از مهمترین ارکان دکوراسیون داخلی است که در صورت هماهنگی با وسایل ساختمان، جلوه خاصی را به وجود می آورد. پرده تصویری یک مدل از انواع پرده ها می باشد که همزمان با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های چاپ باکیفیت، در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. پرده علاوه بر حفظ حریم شخصی و تنظیم نور باعث زیبایی محیط می شود. پرده تصویری از تنوع بالایی برخوردار است و از آن در منازل، شرکت ها و ادارات استفاده می شود، همچنین می توان تصویر مورد نظر بر روی  پرده تصویری را در انواع پارچه مخمل، هازان، حریر، کتان و غیره چاپ کرد. از دلایل محبوبیت این پرده های چاپی در سالهای اخیر، تنوع طرح های زیاد مطابق با سلایق شخصی و سبک دکوراسیون منزل و یا محیط کار است، این تنوع ها را می توان در طرح های سنتی، سه بعدی، منظره، گل و شخصیت های کارتونی بر روی پرده تصویری مشاهده کرد. همچنین می توان تصویر اختصاصی خود را بر روی پرده دلخواه، چاپ کرد و با آن پرده به دکوراسیون داخلی، جلوه ای مدرن بخشید. اندازه پرده های چاپی به طور معمول با طول ۳ و عرض ۱.۵ متر طراحی می شوند ولی می توان چاپ و دوخت آنها را بر حسب اندازه ای که مشتری سفارش می دهد، انجام داد. مجموعه معتبر دکورآفیس عرضه کننده انواع پرده تصویری زبرا، شید، لوردراپه و غیره است، که تمامی محصولاتش را با تضمین کیفیت به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند.

خرید پرده تصویری شیک

برای خلق جلوه ای زیبا، منحصر به فرد و خاص در دکوراسیون داخلی، کافیست بین وسایل خود هارمونی ایجاد کنید تا زیبایی آنها کاملا نمایان گردد. خرید پرده تصویری شیک برای نشیمن و اتاق خواب کودک یک انتخاب خاص است. چاپ بر روی پرده ها به صورت مستقیم، دیجیتال، ترانسفر و یا سابلیمیشن انجام می شود، طراحی و دوخت پرده های چاپی معمولا به صورت پانچ صورت می گیرد که سبب جلوه بیشتر طرح روی پرده می شود و همچنین نصب آن راحت صورت می گیرد به گونه ای که نیاز به حضور نصابان حرفه ای پرده نمی باشد. شستشوی پرده تصویری به راحتی صورت می گیرد و بر روی استحکام پرده و همچنین تغییر رنگ آن اثر منفی ندارد، به دلیل اینکه جنس پرده و چاپ آن دارای ضمانت است. خرید پرده تصویری نسبت به سایر پرده های ساخت داخل کشور و نیز پرده های وارداتی مقرون به صرفه تر است و نیز سبب ایجاد محیطی شیک و خاص می  شود. نوع جنس پرده، کیفیت چاپ و جوهر به کار رفته علاوه بر تاثیری که در زیبایی پرده دارند، سبب بالا رفتن قیمت آن هم می شود که این افزایش قیمت با توجه به تاثیری که به زیباتر نمایان شدن پرده تصویری می گذارد، کاملا قابل توجیه است. در خصوص مشاهده آلبوم عکس و ثبت سفارش خود می توانید به سایت مجموعه معتبر دکورآفیس مراجعه کرده و یا جهت راهنمایی بیشتر جهت خرید پرده تصویری با کارشناسان مجرب فروش تماس حاصل فرمایید. 

فروش پرده تصویری ارزان قیمت

یکی از شرکت هایی که به طور مستمر در زمینه فروش لوازم دکوراتیو از قبیل فروش پرده تصویری مانند فروش پرده چاپی طرح طبیعت ، کاغذ دیواری، پوستر دیواری و تابلو فعالیت می کند، شرکت معتبر دکورآفیس است که در سال‌های فعالیت خود در این زمینه توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید. فروش پرده تصویری ارزان قیمت در این مجموعه به صورت حضوری و نیز اینترنتی صورت می گیرد. خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز و با دیدن کاتالوگ تصاویر، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک خرید پرده تصویری خود را نهایی کنند. راهنمایی کارشناسان فروش، تحویل سریع کالا و نیز تضمین کیفیت از مزایای خرید از این  مجموعه معتبر  می باشد.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()