دکوراسیون داخلی ساختمان، از سری نکاتی است که همواره در معرض توجه افراد قرار می گیرد. کفپوش ساختمان همانند سایر اجزا نقش بسزایی را در زیبایی محیط ایفا می کند. امروزه پارکت لمینت به علت مزایای بسیاری که دارد، یکی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین کفپوش های مورد استفاده در منازل و ساختمان های اداری است. پارکت لمینت در دو نوع نرم و سخت تولید می شود که از نوع نرم در کف محیط و از نوع سخت آن در ساخت درب و غیره استفاده می شود. از آنجاییکه که در ساخت پارکت لمینت از چوب استفاده می شود، زیبایی، گرما و حس خوبی را به محیط می بخشد.  پارکت لمینت یا همان پارکت شناور، از یک مغز فشرده شده HDF  و یک لایه محافظ ضد آب و UV که در سطح رویی و زیرین آن به کار رفته، ساخته شده و در ضخامت های متفاوت ۸، ۱۰ و ۱۲ میل به بازار روانه می شود. همچنین در طرح ها و رنگهای گوناگون همچون پارکت لمینت سفید، رنگ روشن و غیره هستند که افراد می توانند با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، رنگ دیوار، مبلمان و پرده، طرح و رنگ پارکت لمینت خود را انتخاب نمایند و زیبایی و جلوه خاصی را به محیط خود ببخشند. سهولت نصب، جابه جایی آسان، طرح های شکیل، رنگبندی متنوع، مقاومت بالا در برابر اشتعال، رطوبت و ضربه سبب شده که روز به روز بر طرفداران پارکت لمینت افزوده شود. مجموعه دکورآفیس با سابقه ای درخشان در عرصه دکوراسیون، به پخش پارکت لمینت در تهران و سراسر کشور می پردازد و مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین پارکت ها را در برندهای متنوع و قیمت های گوناگون متناسب با تمامی سلایق و توان مالی افراد گرد آوری نموده و به فروش می رساند.

خرید پارکت لمینت ارزان قیمت

جنس و کشور سازنده تاثیر ویژه ای بر قیمت خرید پارکت لمینت می گذارند و مشخص است که هرچه مواد مرغوب تری در ساخت آنها به کار برود، علاوه بر افزایش کیفیت پارکت لمینت و مقاومت بیشتر آنها در برابر ضربه و رطوبت، سبب گران تر شدن قیمت پارکت لمینت می شود. امروزه با وجود تحریم ها، افرادی که در صنعت دکوراسیون کار می کنند تمام تلاششان را می کنند که محصولاتی باکیفیت و همتراز با محصولات اروپایی تولید کنند. از این رو پارکت لمینت ایرانی به یکی از ترندهای بازار دکوراسیون داخلی ساختمان تبدیل شده است زیرا در ساخت آنها از بهترین‌ متریال و منابع داخلی استفاده شده و هزینه های سنگین حمل و نقل و واردات کالا شامل آن نمی شود و در مقایسه با پارکت لمینت چینی از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. شرکت دکورآفیس علاوه بر فروش انواع پارکت لمینت آلمانی، ایرانی، ترک و غیره خدمات پس از فروش، نصب و پشتیبانی کامل را برای خریداران انجام می دهد و برای خرید پارکت لمینت ارزان قیمت، کافیست به سایت فروشگاهی این مرکز رجوع کرده و تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید.

فروش پارکت لمینت باکیفیت

شرکت دکورآفیس یکی از معتبرترین و مطرح ترین مراکز فروش و عرضه لوازم دکوراتیو مانند کاغذ دیواری، تابلو، پرده تصویری، پارکت و پارکت لمینت مانند فروش پارکت لمینت ضد آب است که با سالها فعالیت خود در این عرصه توانسته اعتماد خریداران را جلب و بر اعتبار خود بیفزاید. فروش پارکت لمینت باکیفیت در این مرکز در رنج های قیمتی ارزان تا گران قیمت بر حسب جنس و برند سازنده انجام می شود که برای خرید پارکت لمینت ارزان می توانید به وب سایت این مرکز معتبر مراجعه کرده و با دیدن انواع محصولات پارکت مدنظر خود را سفارش دهید و محصول خود را در کوتاه ترین زمان همراه با ضمانت اصل کالا دریافت نمایید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()