صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی روز به روز در حال استفاده از محصولات دکوراتیو در جهت سفارشی کردن دیزاین های اداری و مسکونی است، که چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه و اختصاصی نمونه ای از پرکاربردترین متریال تزئینی برای دکوراسیون دیوارها است، که به دو صورت سفارشی و آماده در سبک ها، طراحی ها و رنگ های مختلف با ابعاد و اندازه های مشخص طراحی و چاپ می شوند و از آن ها برای طراحی و دکور برخی از دیوارهای ساختمان مانند دیوار پذیرایی، اتاق خواب و پشت تلویزیون استفاده می شود. روش چاپ پوستر دیواری سه بعدی و ساده تفاوت بسیار زیادی با طراحی کاغذ دیواری سه بعدی دارد، که با تکرار یک طرح در طول رول های کاغذ دیواری چاپ می شوند، در واقع پوسترهای دیواری یک تصویر کامل را با موضوعی مشخص روایت می کنند، و بسته به ابعاد و سایز تصویر و دیوار ممکن است، فرایند  چاپ پوستر دیواری به صورت یک تکه و یا مجموعه ای از قطعات انجام شود، که باید به صورت سلسله وار در امتداد یکدیگر قرار بگیرند و یک تابلوی بزرگ هنری را در ابعاد یک دیوار به نمایش بگذارند. سبک های طراحی و چاپ پوستر دیواری  به تنوع سبک های معماری و چیدمان ساختمان ها می باشد، و برای ایجاد توازن و هماهنگی بین اجزاء مختلف بهتر است از سبک های یکسان در طراحی ها مانند سبک کلاسیک، مدرن، سنتی، مینیمال و غیره استفاده شود، تا بتوان یک فضای بی عیب و نقص را طراحی و اجرا کرد.

هزینه چاپ پوستر دیواری سفارشی

هزینه چاپ پوستر دیواری سفارشی برای مشتریان یک چالش به حساب می آید، زیرا معمولا لیست قیمت هایی که شرکت های طراحی و چاپ ارائه می دهند، تفاوت هایی با یکدیگر دارد، اما در این میان قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی علاوه بر ابعاد و اندازه به موارد بسیار زیادی ازجمله رنگ، کاغذ، نوع دستگاه چاپ و سبک و سیاق طراحی بستگی دارد، و این کیفیت چاپ و کاغذ است که در قیمت تمام شده این کالای پرکاربرد تأثیر بسیار بالایی دارد. در چاپ پوستر دیواری غالبا از کاغذهای باکیفیتی استفاده می شود، که علاوه بر داشتن ضخامت کافی در برابرگرماژ 100 تا 300 گرم دستگاه های چاپ تغییر شکل نشان ندهد و تصاویر دلخواه مشتریان را با کیفیت بسیار بالا و وضوح تصویر فوق العاده به نمایش بگذارند، برای اینکار انواع کاغذهای ماسه ای، پوشالی، پودری و گلاسه در سایزها و ابعاد A3,A++, A4 استفاده می شود، و برای حفظ و محافظت بیشتر از آن ها معمولا با استفاده از یک رویه سلفون و یا لمینت سطح آنان را می پوشانند، تا در برابر آسیب های محیطی نظیر خراش، ضریه، پارگی و شست و شو دوام ذآن ها را چند برابر نمود. متقاضیان خرید پوستر دیواری با مراجعه به مراکز معتبر عرضه و چاپ پوستر دیواری سفارشی با طرح دلخواه می توانند، با حداقل هزینه دکور ساختمان یا سازمان خود تغییر دهند، مجموعه وال نید با بیش از 10 سال فعالیت در این عرصه، در شمار خوشنام ترین مجموعه های طراحی و چاپ پوستر دیواری قرار گرفته است، که به دلیل سابقه بالای اجرای و رضایت مشتریان به راحتی می توان به آن اعتماد کرده و پروژه های خود را به آن سپرد.

چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت

گروه تزئینات داخلی وال نید از مجرب ترین شرکت های واردات و چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت مانند خرید پوستر دیواری گل ، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و اپراتورهای خبره و حرفه ای در انواع طرح های دلخواه می باشد. تضمین کیفیت چاپ، ارسال به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و قیمت مناسب از مهمترین امتیازات این مجموعه برای مشتریان است. متقاضیان استفاده از خدمات چاپ پوستر دیواری سه بعدی و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز  می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و یا با شماره های این مجموعه تماس گرفته و در خصوص سفارشات خود با کارشناسان مجرب وال نید تماس بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()