زیبایی داخلی ساختمان به انتخاب درست مصالح و متریال داخلی آن نظیر نوع کف پوش ها،   گچ بری و دیوارپوش ها بستگی دارد. پارکت از اصیل ترین و زیبا ترین پوشش هایی است که برای تزئین و محافظت از کف ساختمان استفاده می شود، و زیبایی آن در مقایسه با دیگر متریال سنگی و سرامیکی مثال زدنی نیست، به همین دلیل است که در اغلب دیزاین های لاکچری و لوکس استفاده از  پارکت  و کاغذ دیواری های کلاسیک یک اصل غیر قابل تغییر است. چوب تنها عنصر سازنده این کفپوش های طبیعی و زیباست که معمولا در ساخت تمامی لوازم دکوراتیو و گران بها به کار می رود، و  شرایط نگهداری خاصی را می طلبد، به عنوان مثال سمپاشی دوره ای این کفپوش های طبیعی و همین طور محافظت از آن در برابر ریزش مایعات از مهمترین اقداماتی است که باید در نگهداری این کفپوش های طبیعی انجام داد، تا دوام و ماندگاری آن ها را افزایش داد. در صورتی که این منسوجات چوبی در برابر آسیب های محیطی پوسته پوسته می شود، و  درصورت خرابی با ساب زدن و لاک زدن دوباره پارکت ها می توان آن ها را به وضعیت اولیه شان بازگرداند. از مهمترین مزایای استفاده از پارکت چوبی برای ساختمان های مسکونی و تجاری علاوه بر زیبایی و دوام می توان به قابلیت جابجایی، عایق گرما و صدا، ضد حساسیت، نگهداری آسان، ترمیم ساده و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که از هر جهت آن ها را از دیگر کفپوش ها متمایز می کند، امروزه با افزایش سطح کیفیت و تولید این محصولات می توان از آن ها در تمامی محیط های پرتردد نیز استفاده کرد.  برای خرید پارکت چوبی باکیفیت در تمامی برندهای داخلی و خارجی می توان به مجموعه فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرد، و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه انتخاب کرده و سفارش داد.

قیمت پارکت چوبی

زبان گنجشک، گیلاس، بامبو، بلوط، سپیدار، سرخس، سرو و دیگر درختان در ساخت این کفپوش های زیبای طبیعی به کار می رود، و امروزه می توان انواع پارکت را در تیراژه های رنگی متنوع و هماهنگ با تمامی دکوراسیون های داخلی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. پارکت سفید، پارکت قهوه ای، پارکت طوسی، زرشکی و غیره تنها چند نمونه از این محصولات هستند که در تناژ رنگی مختلف و با ضخامت های متفاوت تولید می شوند. تعداد گره ها، بافت، تراکم، سختی چوب و ضخامت از مهمترین پارامترهای تعیین سطح کیفی این محصولات و قیمت پارکت چوبی می باشد، زیرا قیمت این کفپوش های طبیعی نیز مانند تمامی محصولات تولیدی به تناسب افزایش سطح کیفیت و سختی چوب افزایش پیدا می کند که امری روشن است. البته برند سازنده، هزینه های گمرک و واردات کالا و نوسانات نرخ ارز و بسیاری عامل های غیر مستقیم نیز در تعیین قیمت پارکت کف ساختمان بی تأثیر نیستند.

انتخاب و خرید پارکت

انتخاب و خرید پارکت مناسب مثل خرید پارکت لمینت ضد آب نیازمند رعایت اصول و قوانینی خاص نظیر توجه به هارمونی رنگ های محیط، کیفیت و دوام محصولات، سبک و بافت پارکت ها، موقعیت و محل استفاده، قیمت و بودجه مشتریان و بسیاری موارد دیگر می باشد. متقاضیان خرید پارکت باکیفیت و مناسب با مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های پخش مستقیم این محصولات می توانند انواع پارکت چوبی بادوام را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از قدیمی ترین و محبوبترین مراکز واردات و فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در طرح ها و رنگ های مختلف به همراه گواهینامه تضمین کیفیت و ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور می باشد، که در طول سالها فعالیت مستمر خود در این بازارها توانسته مورد اعتماد و رضایت مشتریان قرار بگیرد. متقاضیان خرید پارکت باکیفیت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()