پارکت از زیباترین المان های دیزاین و طراحی داخلی ساختمان هاست که در دوران اخیر به دلیل کیفیت بسیار بالای پرداخت کاری و تراکم و فشرده سازی چوب این محصولات قابلیت استفاده در محیط های پرتردد تجاری و فروشگاهی را نیز پیدا کرده اند، و روز به روز به تعداد علاقه مندان استفاده از این کفپوش های طبیعی افزوده می شود. در ساخت این کفپوش ها از چوب تمامی درختان با بافت های مختلف سخت و نرم از قبیل گیلاس، زبان گنجشک، راش، افرا، سرخس، سپیدار  و غیره استفاده می شود، و می توان گفت نوع درختان و درصد سختی چوب آن ها از اصلی ترین معیارهای تفکیک و دسته بندی انواع پارکت چوبی می باشد. چوب تنها عنصر سازنده این کفپوش های زیبا و طبیعی می باشد، که در برابر عوامل مختلف محیطی از قبیل خراش، شست و شو، رطوبت، رشد حشرات و قارچ ها و غیره آسیب پذیر است، بنابراین باید همواره با سمپاشی های متناوب و خشک نگه داشتن محیط از این کفپوش های چوبی محافظت کرد. روش نصب پارکت از دیگر عوامل بسیار مهم در دیزاین ساختمان ها می باشد، که حتما باید توسط فعالان این صنعت انجام شود، انواع پارکت چوبی با استفاده از چسب مخصوص بر روس تمامی سطوح مسطح سنگ و سرامیک به سادگی به روش های مختلف جناغی، حصیری، مورب، خطی، هفت و هشت و غیره نصب می شوند و به جرأت می توان گفت بیشترین تأثیر را در زیبایی ساختمان به جا می گذارند. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با سابقه فعالیت مستمر و درخشان در بازارهای خرید و فروش محصولات تزئینی و دکوراتیو ساختمان با گارانتی اصالت کالا از مطمئن ترین بسترهای خرید پارکت چوبی باکیفیت و ارزان قیمت در کشور راست، که سالهاست مورد توجه فعالان این صنعت قرار گرفته است.

قیمت پارکت کف

قیمت پارکت کف ساختمان در واقع یک اصل و معیار برای رده بندی کیفیتی این محصولات از نظر ضخامت، سختی، تراکم و نوع بافت چوب می باشد، که بدیهی است در برندهای داخلی و ایرانی قیمت پارکت چوبی به دلیل استفاده از متریال داخلی و عدم اعمال هزینه های واردات و گمرک بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از انواع پارکت های خارجی می باشد، این محصولات از نظر مقاومت و کیفیت با برندهای اروپایی رقابت می کنند و از هرجهت نسبت به نمونه های چینی برتری دارند.

ویژگی های انواع پارکت چوبی

پارکت، عایق گرما و حرارت است، این محصولات مانع انتقال سرما به کف پاها می شوند و برای افرادی که دردهای عضلانی و مفصلی دارند بسیار مناسب و ایده آل هستند. ضد آلرژی و حساست، قابلیت جابجایی، سهولت تعمیر و ترمیم، سرعت بالای نصب، قیمت مناسب و دوام و ماندگاری بسیار بالا از مهمترین ویژگی های انواع پارکت چوبی باکیفیت است.توجه به کنتراست رنگ ها و هماهنگی رنگ پارکت با دیگر المان های طراحی از دیگر موارد بسیار مهم در انتخاب و خرید پارکت مناسب برای ساختمان هاست، امروزه انواع پارکت سفید، پارکت طوسی، قهواه ای، زرشکی و غیره برای دیزاین های مدرن و کلاسیک بیشترین مخاطب را دارند.

فروش پارکت ارزان قیمت

 مجموعه های فروش پارکت ارزان قیمت مانند  خرید پارکت لمینت ایرانی معمولا با عرضه انواع محصولات با درجه مقاومت بسیار پایین و یا عرضه پارکت لمینت در تلاش هستند، تا توجه و تمرکز مشتریان این محصولات را از کیفیت به قیمت تغییر دهند، بنابراین پس از مشخص کردن انتظارات کیفیتی و سطح توقعات خود از این کفپوش های چوبی می توان نسبت به خرید پارکت و پارکت لمینت مناسب اقدام نمود.سایت فروشگاهی دکورآفیس از محبوبترین و باسابقه ترین مجموعه های فروش پارکت و پارکت لمینت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند و از این جهت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرترین مراکز فروش پارکت چوبی باکیفیت قرار بگیرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 853
نمایش همه
علاقه مندی ها ()