همیشه ارزش گذاری تمام محصولات تولیدی براساس مواد اولیه به کار رفته در آن ها، کیفیت و پیچیدگی های تولید، ارزش افزوده، هزینه های تولید و حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، که پارکت و پارکت لمینت نیز از این قاعده قیمت گذاری تبعیت می کنند. قیمت پارکت چوبی باکیفیت به دلیل اینکه در ساخت آن از منابع طبیعی و چوب درختان استفاده شده در مقایسه با دیگر روکش های مصنوعی قدری بالاتر است و البته با توجه به تنوع بالای این محصولات از نظر ضخامت، نوع چوب، سختی و مقاومت آن ها می توان انواع پارکت چوبی را براساس قیمت و کیفیت دسته بندی کرد، با توجه به موارد فوق کماکان قیمت پارکت چوبی به دلیل مزایای بیشمار و ماندگاری بالای آن ها بسیار مناسب تر از دیگر محصولات می باشد.

ویژگی های پارکت باکیفیت

سختی و بافت چوب دو معیار بسیار مهم برای تعیین کیفیت و دوام انواع پارکت های چوبی می باشند، این منسوجات چوبی با ارزش و زیبا را از چوب درختان زبان گنجشک، افرا، بلوط، کاج، سرو و غیره می سازند که از نظر مقاومت، پرداخت کاری، دوام و رنگ تفاوت هایی با یکدیگر دارند. بنابراین از مهمترین ویژگی های پارکت باکیفیت درصد سختی و مقاومت آن در برابر آسیب های محیطی مانند ضربه، خراش و رطوبت می باشد، این امر سبب شده انواع  پارکت با چوب بلوط و گردو در شمار باکیفیت ترین و بادوام ترین این محصولات قرار بگیرند. چوب یک ماده طبیعی و زنده است و نگهداری از آن اصول و قواعد خاص خود را دارد، بنابراین این منسوجات چوبی را باید در برابر رطوبت و رشد قارچ ها و حشرات با خشک نگهداشتن این محصولات و سم پاشی های دوره ای و مرتب محافظت کرد، البته در صورت پوسته پوسته شدن سطح رویی پارکت کف خانه می توان تنها با ساب زدن و سپس جلا دادن آن با لاک مخصوص و یا روغن های جلادهنده این محصولات را به حالت اولیه خود برگرداند، که این مسمئله خود گویای دوام بالا و کیفیت این کفپوش های زیبای طبیعی مس باشد.

خرید پارکت ارزان قیمت

پارکت ها با توجه به روش تولید و نوع متریال مصرفی به کار رفته در آن ها در دو گروه کلی انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار می گیرند که متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت با انتخاب پارکت مصنوعی در برندهای معتبر داخلی و خارجی به سادگی می توانند اهداف خود را از طراحی و دیزاین ساختمان ها پیاده سازی نمایند. بودجه مشتری، سبک و بافت طراحی، میزان تردد و نوع اقلیم از مهمترین مواردی هستند که در انتخاب و خرید پارکت باکیفیت و مناسب باید مد نظر قرار داد، به عنوان مثال در محیط های مرطوب و خیس مانند آشپزخانه، پارکت لمینت یک انتخاب بسیار هوشمندانه و آگاهانه می باشد. کیفیت، ماندگاری، ضخامت و هماهنگی رنگ این محصولات با دیگر المان های تزئینی و دکوراتیو ساختمان از مهمترین معیارهای انتخاب و خرید پارکت مناسب می باشد. این منسوجات چوبی بی شک از زیباترین و طبیعی ترین کفپوش های ساختمانی هستند که در تناژ رنگی متنوع مانند انواع پارکت سفید، پارکت طوسی، پارکت زرشکی و غیره عرضه می شوند.

فروش اینترنتی پارکت چوبی

فروش اینترنتی پارکت چوبی مانند فروش پارکت لمینت چینی در برندهای معتبر داخلی و خارجی و ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور از جمله مهمترین خدمات گروه تزئینات داخلی در راستای عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور می باشد. این مرکز معتبر پس از سالها فعالیت در زمینه واردات و پخش انواع محصولات تزئینی ساختمان و دکوراسیون داخلی از قبیل پارکت، لمینت، کاغذ دیواری، تابلو، پوستر دیواری، پرده چاپی و غیره توانسته با جلب اعتماد مشتریان در شمار مطرح ترین شرکت های فروش پارکت و دیگر محصولات دکوراتیو قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع پارکت و لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند محصولات مورد نظر خود را در برندهای معتبر داخلی و خارجی متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کرده و آن ها را از سراسر کشور و همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری نمایند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()