پارکت طبیعی ترین و زیباترین کفپوش ساختمانی است که تنها متریال سازنده آن چوب درختان می باشد، و مانند تمامی محصولات چوبی و باکیفیت قیمت بالاتری نسبت به دیگر  کفپوش ها دارد، به همین دلیل است که در گذشته تنها در دکوراسیون های لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گرفت، و اکنون به دلیل تنوع بسیار بالای تولید این محصولات در مدل های پارکت چوبی و پارکت مصنوعی استفاده از آن ها برای تمامی دیزاین های مسکونی و اداری با تردد های بالا امکان پذیر است. قیمت پارکت کف با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله نوع چوب، بافت، سختی و ضخامت آن محاسبه و تعیین می شود، این کفپوش های چوبی را می توان در برندهای معتبر داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت خریداری کرد، و مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال قیمت پارکت با چوب درختان گردو و بلوط به دلیل سختی و مقاومت بالاتر در برابر آسیب های محیطی قدری بالاتر از دیگر محصولات می باشد. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوبترین و معتبرترین مجموعه های فروش آنلاین پارکت همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

ویژگی های پارکت باکیفیت

پارکت از زیباترین کفپوش های طبیعی است، که تنوع بسیار بالایی در بافت و رنگ آن ها وجود دارد، و آرامشی که با استفاده از این کفپوش های طبیعی به فضای ساختمان ها وارد می شود را نمی توان نادیده گرفت، به همین دلیل سالهاست که استفاده از پارکت در شمار اولین انتخاب های دکوراتورها قرار گرفته است. بافت اصلی پارکت را چوب تشکیل می دهد و  بدیهی است این محصولات در برابر رطوبت، خراش و حشرات آسیب پذیر باشند و به سرعت پوسته پوسته شوند، اما تنها با ساب زدن سطح رویی پارکت و جلادادن آن ها با روغن های مخصوص می توان آنها را به حالت قبلی بازگرداند. از مهمترین ویژگی های پارکت باکیفیت می توان به سختی چوب، بافت و پرداخت کاری و مقاومت آن ها در برابر آسیب های محیطی خراش و ضربه اشاره کرد، لازم به ذکر است که انواع پارکت چوبی و باکیفیت در مقایسه با پارکت لمینت قیمت بالاتری نیز دارد، که البته این مورد در تمامی محصولاتی که با استفاده از متریال طبیعی تولید می شوند صادق است. پارکت لمینت نوع دیگری از کفپوش های مصنوعی است که درصد بسیار پایینی از چوب در ساخت آن ها به کار رفته و سطح رویی این محصولات با استفاده از ماده ای بنام HDF  روکش شده است، که مقاومت بی نظیری در برابر خراش، ضربه و ششست و شو به این محصولات داده است. قیمت پارکت لمینت به دلیل بافت مصنوعی و غیر طبیعی آن بسیار پایین تر از پارکت است اما همواره پارکت به دلیل ظاهر طبیعی و دوام بسیار بالا طرفداران خود را در بازارهای عرضه محصولات تزئینی ساختمان از دست نداده است و  بسیاری از مشتریان آن را به پارکت های مصنوعی ترجیح می دهند. برای خرید پارکت باکیفیت مانند خرید پارکت لمینت آلمانی در ابتدا باید به مشخصه های فیزیکی و کیفیتی این محصولات توجه نمود و سپس با توجه به بودجه و توان خود مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

مجموعه های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند، که امکان فروش آنلاین این محصولات را برای مشتریان فراهم کرده است، که از معتبرترین آن ها می توان به گروه تزئینات داخلی دکورآفیس اشاره کرد. ارسال محصولات با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا از مهمترین خدماتی است که شرکت های معتبر و نمایندگی های عرضه کننده پارکت و پارکت لمینت در اختیار مشتریان خریدهای آنلاین قرار می دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()