شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش پارکت در حال فعالیت هستند، زیرا پارکت در شمار لوکس ترین و زیباترین کفپوش های ساختمانی قرار دارد، که با استفاده از آن می توان به دیزاین های کلاسیک، روستیک و مدرن جذابیت بصری بیشتری بخشید. از مهمترین مزایای استفاده از پارکت می توان به ضد حساسیت و آلرژی بودن، گرمای محیط، عایق صدا، سهولت نصب، امکان جابجایی، نصب آسان و غیره اشاره کرد. قیمت  پارکت چوبی با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود این محصولات امروزه در برندهای معتبر بلژیکی، آلمانی، ترک، چینی و ایرانی تولید و روانه بازار می شوند، که براساس موارد بسیار زیادی ازجمله ضخامت، جنس چوب، بافت، سختی و برند سازنده قیمت پارکت نیز تغییر می کند، به عنوان مثال انواع پارکت ایرانی و باکیفیت را می توان به مناسب ترین قیمت ممکن با بهترین کیفیت تهیه کرد، از مهمترین دلایل قیمت پایین این محصولات می توان به استفاده از منابع داخلی و عدم هزینه های حمل و نقل اشاره کرد،  مجموعه ی فروشگاهی دکورآفیس از محبوبترین مراکز عرضه و فروش آنلاین پارکت و لمینت در تهران می باشد، که با اعتماد کامل می توان تمام محصولات مورد نیاز خود را از آن خریداری کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمود.

ویژگی های انواع پارکت و لمینت

پارکت و لمینت همواره در زیبایی ظاهری و تنوع رنگ ها تفاوت چندانی بایکدیگر ندارند اما از آنجاییکه تنها عنصر تشکیل دهنده پارکت را چوب تشکیل می دهد، این محصولات برخلاف پارکت های مصنوعی یا پارکت لمینت در برابر رطوبت، خراش و شست و شو از مقاومت بسیار پایینی برخوردار هستند، و به سرعت پوسته پوسته می شوند، که در چنین شرایطی با ساب زدن و لاک زدن سطح رویی پارکت می توان آن ها را به همان حالت اولیه برگرداند. از دیگر ویژگی های انواع پارکت و لمینت می توان به روش نصب آن ها اشاره کرد، پارکت ها با استفاده از چسب مخصوص پارکت بر روی انواع سطوح صاف و مسطح به روش های مختلف حصیری، جناغی، مورب، خطی، لوزی و هفت و هشت نصب می شوند، این درحالی است که انواع پارکت لمینت به صورت نر و مادگی از طریق شیارهایی که در حاشیه آنها قرار گرفته به یکدیگر متصل می شوند، و هیچ آلودگی و خرابی برای کف ساختمان به همراه ندارند. قیمت پایین، تنوع بسیار بالا در بافت و رنگ چوب و مقاومت بسیار بالای انواع پارکت لمینت، سبب شده این محصولات با استقبال بسیار زیادی از جانب مشتریان مواجه شوند، اما همچنان پارکت به دلیل بافت طبیعی، دوام بالا و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری طرفداران خود را از دست نداده و در دکوراسیون های لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت با توجه به اقلیم منطقه ای و ساختمان خود می توانند مناسب ترین نوع پارکت را از نظر کیفیت تولید و سختی چوب در برابر آسیب های محیطی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. از معتبرترین مراکز خرید پارکت می توان به مراکز معتبر وآنلاین عرضه مستقیم پارکت و پارکت لمینت اشاره کرد، که تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت تهیه کرد.

فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت مانند فروش پارکت لمینت ایرانی  در کشور می باشد که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا در کوتاهترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند و در این مدت کوتاه توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و درشمار معتبرترین مراکز عرضه و پخش پارکت و پارکت لمینت قرار بگیرد. متقاضیان خرید پارکت باکیفیت و ارزان قیمت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()