شرکت های طراحی و تولید کاغذ دیواری همواره با استفاده از بهترین متریال مصرفی، افزایش کیفیت چاپ و استفاده از تصاویر مدرن و زیبا در حال رقابت و پیشی گرفتن از یکدیگر می باشند، بطوریکه امروزه می توان انواع کاغذ دیواری را برحسب نوع، سبک طراحی، کیفیت چاپ و تیراژه رنگ ها در دسته بندی های جداگانه قرار داد، تا افراد به راحتی بتوانند در میان تنوع بسیار بالایی از تولیدات مانند انواع کاغذ دیواری پتینه، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری سنتی، کاغذ دیواری داماسک و غیره به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. با ورود طرح ها و ایده های جدید در دکوراسیون داخلی و توسعه و پیشرفت انواع دستگاه های چاپ نوع دیگری از این دیوارپوش ها تحت عنوان های کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری نیز  در انواع آماده و سفارشی تولید شده اند که به منظور بعد بخشیدن به فضا و بزرگنمایی ساختمان تنها، در برخی از دیوارهای داخلی یا نقاط کانونی نصب می شوند و در کنار آن ها از انواع کاغذ دیواری ساده و  یا رنگ روغن استفاده می شود، استفاده از این روش طراحی امروزه بسیار رایج شده، بطوریکه کاغذ دیواری پشت تلویزیون یا پذیرایی به یکی از ترندهای دیزاین داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری تبدیل شده است. بنابراین با خرید کاغذ دیواری مناسب که در شمار لوکس ترین کالاهای تزئینی ساختمان قرار دارد می توان یک دیزاین بسیار حرفه ای و زیبا را با کمترین هزینه به تصویر کشید و رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نمود.

قیمت کاغذ دیواری

سالهاست که شرکت های سازنده انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در تلاش هستند تا ضعف های این محصولات را که شامل مقاومت بسیار پایین در برابر شست و شو و پارگی و همچنین عدم تنوع در طرح و رنگ را بطور کامل از بین ببرند، که در این مسیر بسیار موفق عملکرده اند و اکنون این محصولات در شمار مقاوم ترین دیوارپوش های ساختمانی قرار گرفته اند که دوام و مقاومت آن ها در برابر آسیب های محیطی دو برابر انواع رنگ و روغن می باشد. قیمت  کاغذ دیواری نیز رابطه ی بسیار مستقیمی با درصد مقاومت این محصولات در برابر رطویت، حرارت، خراش، شست وشو و تابش نور دارد، و به موازات افزایش درصد مقاومت آن ها قیمت کاغذ دیواری نیز افزایش پیدا می کند.

اصول خرید کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری یک محصول دووجهی است که اگر در انتخاب آن دقت لازم را به کار نبرد، ممکن است در طراحی نتیجه ای عکس گرفت. بنابراین با توجه به اصول خرید کاغذ دیواری مناسب و برقراری توازن میان سبک طراحی و هارمونی رنگ های این دیوارپوش های کاغذی با دیگر المان های ساختمان مانند نوع مبلمان، کفپوشها، پرده ها، تابلوها و غیره می توان یک دیزاین بسیار جذاب و حرفه ای را پیاده سازی کرد. قیمت، کیفیت، ماندگاری و ویژگی های فیزیکی این محصولات از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید انواع کاغذ دیواری باید مد نظر قرار داد، تا در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات مناسبترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد، گروه تزئینات داخلی دکور آفیس از باسابقه ترین مراکز عرضه کننده انواع دیوارپوش های کاغذی به صورت مستقیم و بی واسطه به سراسر کشور می باشد که با مراجعه به وبسایت فروشگاهی آن می توان انوع کاغذ دیواری باکیفیت را در برندهای معتبر داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

فروش آنلاین کاغذ دیواری

مجموعه معتبر دکورآفیس از محبوبترین و خوشنام ترین مراکز  فروش کاغذ دیواری حراجی جدید و باکیفیت در تمامی سبک های پرطرفدار می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن به راحتی می توان در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد. ارسال فوری و مطمئن کالا با بهترین بسته بندی به همراه گارانتی اصالت کالا از جمله تعهدات این مجموعه باسابقه و معتبر در قبال مشتریان می باشد، که شرایط یک خرید امن و مطمئن را برای متقاضیان خرید کاغذ دیواری مدرن فراهم ساخته است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()