کاغذ دیواری از مهمترین و زیبا ترین روکش های دیواری است، که با استفاده از آن می توان با کمترین هزینه زیبایی و اصالت یک سازه را دوچندان نمود، این منسوجات کاغذی امروزه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، و از نظر مقاومت در برابر آسیب های محیطی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند.  کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پتینه، ساده، مدرن، کلاسیک، اسپرت و سنتی تنها چند نمونه از تنوع بسیار بالای تولید در این محصولات می باشد، و با استفاده از آن ها به راحتی می توان دیزاین تمامی فضاهای مسکونی و تجاری را تغییر داد. قیمت کاغذ دیواری با توجه به دوام  و کبفبت آنها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، این محصولات را از نظر کیفیت تولید و نوع متریال مصرفی طبقه بندی می کنند و قیمت آن ها در هر گروه متفاوت می باشد و مشتریان با توجه به بودجه شخصی خود می توانند نمونه ای از آن ها را انتخاب نمایند.

ویژگی های انواع کاغذ دیواری

صنعت تولید کاغذ دیواری سالهاست که در مدار توسعه و پیشرفت قرار گرفته و امروزه تمامی این محصولات در برابر خراش، پارگی، نور آفتاب، رطوبت و شست و شو تا حدود بسیار زیادی مقاوم سازی شده اند و تمامی صنایع تولیدی کاغذ دیواری همواره با افزایش تنوع و نوآوری در طراحی، افزایش کیفیت و دوام و کاهش قیمت ها در تلاش هستند تا اعتبار و محبوبیت برند خود را در این بازار ارتقاء دهند.  از مهمترین ویژگی های انواع کاغذ دیواری می توان به مقدار وینیل به کار رفته در یک متر مربع از این محصولات اشاره کرد، که معمولا در انواع مرغوب و باکیفیت آن بین 300 تا 450 گرم می باشد. انواع کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، مخملی، کاغذ دیواری PVC و غیره نمونه هایی از این محصولات بر حسب کیفیت تولید و نوع متریال مصرفی در آن ها می باشد.

اصول خرید کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری از لوکس ترین المان های طراحی داخلی است که با استفاده از آن می توان یک محیط بسیار ایده آل و جذاب را به نمایش گذاشت، البته این درصورتی است که در انتخاب این محصولات دقت کافی را به خرج داد، زیرا در غیر این صورت با یک محیط خسته کننده و مضحک مواجه می شوید. از مهمترین اصول خرید کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و غیره می توان به هماهنگی و انطباق پذیری کامل و صد در صدی این محصولات با دیگر آیتم های طراحی و اثاثیه اشاره کرد، زیرا در صورت عدم هماهنگی بین آنها با یک محیط بسیار خسته کننده مواجه می شوید. دوام و کیفیت از مهمترین پارامترهای انتخاب کاغذ دیواری است، بر روی انواع کاغذ دیواری ویژگی های مقاومتی و دوام را با علامت های اختصاری بین الملی از نظر  درصد مقاومت در برابر شست و شو، تابش نور آفتاب، سایش، خراش و غیره مشخص شده است و با توجه به بودجه و نیاز خود می توان مناسب ترین این محصولات را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. این دیوارپوش های کاغذی همواره پیش روی شماست، پس با توجه به موارد فوق در انتخاب و خرید کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب نهایت دقت خود را به کارببندید تا یک محیط بسیار زیبا و دلنشین را در نهایت دیزاین کرده و از انتخاب خود لذت ببرید.

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از اولین و معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت مانند فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان در تمامی برندهای داخلی و خارجی معتبر مانند آلمانی، ایتالیایی، داماسک، چینی و ایرانی می باشد، که با فراهم کردن بستر فروش اینترنتی کالا این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته تا محصولات مود نظر خود را از سراسر کشور به صورت مستقیم و بی واسطه سفارش دهند و آن ها را همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()