اگر بخواهیم دیزاین ساختمان ها را دسته بندی کنیم انتخاب کفپوش و دیوارپوش ها از مهمترین عناصر تأثیر گذار در دکوراسیون داخلی ساختمان، که با یک انتخاب هماهنگ و مناسب می توان تا مدت ها از بابت تعویض و یا تعمیر آن ها آسوده خاطر بود. کاغذ دیواری در میان تمامی دیوارپوش های انتخابی از محبوبیت بالاتری برخوردار است، زیرا این منسوجات کاغذی در سالهای اخیر به همراه روکش های وینیل روانه بازار شده اند که در برابر خراش، شست و شو و پارگی از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار هستند، با استفاده از آن ها به خوبی می توان تمامی عیوب دیوارها را پوشاند. منازل، هتل ها، کلینیک ها، مجتمع های تجاری و تمامی پروژه های ساختمانی می توانند برای دیزاین دیوارها از کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند، زیرا استفاده از این محصولات به صورت ترکیبی به بزرگنمایی و جذابیت های بصری فضا کمک بسیار زیادی می کند. سهولت نصب، عدم آلودگی محیط، قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالا، مقاومت در برابر خراش و پارگی، ضد حساسیت، قابلیت شست و شو و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار نکات مثبت استفاده از کاغذ دیواری باکیفیت قرار داد،که توجه دکوراتورها و مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. دکورآفیس از معتبرترین مراکز خرید کاغذ دیواری مدرن و با کیفیت در تمامی برندهای مطرح و معتبر دنیا با تیراژه های رنگی متفاوت می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان انواع محصولات دکورآتیو و تزئینی ساختمان را نظیر انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت و لمینت، تابلو و غیره را با قیمتی بسیار مناسب  و اطمینان از کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد.

قیمت کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری باکیفیت از نظر میزان مقاومت در برابر عوامل محیطی و نوع متریال مصرفی در گروه های انواع کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری ساده اشاره کرد، که البته بسته به مشخصات فیزیکی آن ها قیمت کاغذ دیواری نیز تغییر پیدا می کند، که البته این امر کاملا بدیهی است و معمولا در تمامی محصولات تولیدی به موازات افزایش سطح کیفی محصولات قیمت کاغذ دیواری نیز افزایش پیدا می کند.

ویژگی های کاغذ دیواری مناسب

مرغوبیت و کیفیت انواع کاغذ دیواری برحسب میزان وینیل به کار رفته در آن ها مشخص می شود، که در بهترین برندهای آن در حدود 300 تا 450 گرم در هر متر مربع می باشد. از مهمترین ویژگی های انواع کاغذ دیواری وینیل می توان به ضخامت بالا و مقاومت این محصولات در برابر فشار، خراش، حرارت، شست و شو و کشیدگی اشاره کرد، زیرا لایه وینیلی که سطح این محصولات را پوشانده همانند یک دیوار امنیتی از آن ها در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند، بنابراین کاغذ دیواری وینیل از مرغوبترین نوع کاغذ دیواری های مورد استفاده در دیزاین ساختمان ها می باشد. از دیگر ویژگی های کاغذ دیواری مناسب می توان به هماهنگی رنگ و سبک طراحی آن با دیزاین ساختمان و بودجه مشتریان اشاره کرد. بنابراین متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید و باکیفیت با مشخص کردن رنگ، سبک طراحی و بودجه شخصی خود به راحتی می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از قدیمی ترین مجموعه های واردات و فروش کاغذ دیواری خاص سفارشی با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد، که همواره به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور  در کوتاه ترین زمان همراه با گارانتی تضمین کیفیت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در رأس مجموعه های عرضه کننده، محصولات دکورآتیو ساختمان قرار بگیرد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی و ساده با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند، محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه انتخاب کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام کنند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()