کاغذ دیواری یکی از زیباترین محصولات تزئینی ساختمان است، که حاصل هنر، خلاقیت و صنعت می باشد، و امروزه از حالت قدیمی خود فاصله گرفته، و کیفیت بسیار بالایی پیدا کرده اند، به طوریکه تا مدت ها می توان از آن ها برای تزئین دیوارها استفاده کرد، بدون اینکه کوچکترین نگرانی از بابت خرابی آن ها داشته باشند. در تولید این محصولات از انواع سبک های طراحی و هنری استفاده می شود و با استفاده از آن ها می توان تمامی معماری ها و تزئین دیوارها را به نمایش گذاشت. کاغذ دیواری سه بعدی نوع دیگری از این محصولات می باشد که به صورت ترکیبی و همراه با انواع کاغذ دیواری ساده و یا رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرد، و با استفاده از آن ها می توان یک فضای بسیار زیبا و دلنشین را طراحی نمود،و محیط های کوچکتر را بزرگتر از اندازه واقعی آن ها نشان داد.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری از مهمترین معیارهای دسته بندی این دیوارپوش های زیبا و متنوع می باشد، که به نوعی آن ها را از نظر کیفیت در رده های مختلف قرار می دهد، به عنوان مثال می توان به انواع کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و غیره اشاره کرد، که از نظر مشخصات فیزیکی و دوام تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و به تناسب افزایش سطح کیفی آن ها قیمت کاغذی دیواری نیز تغییر می کند. مرکز معتبر دکورآفیس از محبوب ترین مراکز عرضه و فروش آنلاین کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن به راحتی و از سراسر کشور می توان نسبت به خرید این محصولات اقدام کرد.

ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت

مقاومت از اصلی ترین مشخصه های کاغذ دیواری باکیفیت است، زیرا تمامی افراد با تصور بر اینکه این روکش های کاغذی تا مدتها بدون کوچکترین مشکلی بر روی دیوارهای ساختمان ثابت می مانند، آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند، اما معمولا این خصوصیت در انواع کاغذ دیواری های مدرن که سطح رویی آن ها با استفاده از روکش وینیل پوشیده شده است دیده می رود. وینیل یک ماده محافظ پلاستیکی است که از این دیوار پوش ها در برابر خراش، شست و شو و پارگی محافظت می کند و معمولا در انواع کاغذ دیواری بادوام و باکیفیت در هر متر 300 تا 450 گرم به کار رفته است. از دیگر ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت می توان به عدم کشیدگی آن ها در هنگام نصب روی دیوار و تغییر حالت آن ها اشاره کرد، این نوع از روکش های کاغذی از ثبات رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر نور آفتاب و شست و شو با استفاده شوینده و پارچه های نمناک آسیب نمی بینند. سهولت نصب، قیمت مناسب، عدم جذب دوده و آلودگی و ضد حساسیت های آلرژیک از مهمترین ویژگی های انواع کاغذ دیواری بادوام  و شیک می باشد، که با استفاده از آن ها به راحتی می توان یک فضای ایده آل و صمیمی را در تمامی فضاهای مسکونی و تجاری پیاده سازی کرد.

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجرب ترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری ساده و طرح دار با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی است، که تنوع محصولات آن از نظر کیفیت، رنگ، سبک طراحی و قیمت هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند. این مرکز بزرگ تزئینات داخلی ساختمان تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاهترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با ارزان ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()