دیوارپوش های کاغذی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و برحسب کارایی و مورد استفاده در گروه های انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری قرار می گیرند، که با استفاده ترکیبی از آن ها در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری می توان به فضای بسیار عالی و آرامش بخش را طراحی و به نمایش گذاشت. پوستر دیواری برخلاف انواع کاغذ دیواری سه بعدی که حاصل تکرار یک تصویر 3D در طول رول هاست، یک تصویر کامل و زیبا را با یک موضوع مشخص و یک هدف طراحی به نمایش می گذارد، برای مثال می توان به انواع پوستر دیواری گل، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری اسپرت و غیره که می توان از آن ها در تمامی نقاط کانونی ساختمان استفاده کرد. این روکش های کاغذی در دو نوع ساده و سه بعدی استفاده می شوند که معمولا نمونه های سه بعدی آن ها در فاصله 3 تا 4 متری به صورت تصاویر برجسته و خارج از قاب به نظر می رسند و تأثیر گذاری بیشتری در دیزاین ساختمان دارند، البته درصورتیکه پوستر دیواری در نوع سه بعدی با یک نورپردازی حرفه ای همراه باشد، بطوریکه نور از یک زاویه به تصویر بتابد، جذابیت تصاویر چند برابر می شود. گروه تزئینات داخلی وال نید با تخصص بسیار بالا در زمینه واردات و عرضه انواع محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان در شمار معتبرترین مراکز خرید آنلاین پوستر دیواری سه بعدی قرار گرفته است.

قیمت پوستر دیواری باکیفیت

مجموعه های بسیار زیادی در زمینه عرضه و چاپ پوستر دیواری سفارشی فعالیت می کنند و برای پیروزی در این بازار پر متقاضی در تلاش هستند تا محصولات خود را با قیمتی مناسب تر در اختیار متقاضیان بگذارند، و به اعتبار خود بیفزایند. قیمت پوستر دیواری باکیفیت در انواع آماده و سفارشی با توجه به پارامترهایی از قبیل نوع متریال مصرفی، کیفیت چاپ، ابعاد و اندازه، تعداد قطعات تصویر، تعداد رنگ ها، رزولشن تصویر و غیره سنجیده می شود. البته قیمت پوستر دیواری سفارشی به دلیل پیچیدگی های روند طراحی و تولید، و با توجه به طرح و ابعاد مورد نظر مشتریان متفاوت می باشد، لازم به ذکر است که تصاویری با رنگ تیره و مشکلی به  دلیل سختی تفکیک رنگ از قیمت بالاتری برخوردارند.

ویژگی های پوستر دیواری با کیفیت

چاپ پوستر دیواری با کیفیت از مهمترین دستاوردهای توسعه و پیشرفت صنعت چاپ و ورود انواع دستگاه های چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال به این عرصه می باشد، زیرا این دستگاه ها با کیفیت بسیار بالا بر روی متریال مختلف از قبیل پارچه، کاغذ، چوب، شیشه، سفال و غیره تصاویر مختلف را چاپ می کنند. از مهمترین ویژگی های پوستر دواری باکیفیت در وهله اول تناسب و هماهنگی موضوعی و تیراژه رنگ ها با فضای ساختمان و دیگر المان های طراحی می باشد، زیرا هماهنگی در خط، نور، رنگ و مفهوم از مهمترین آیتم های دیزاین ساختمان می باشد. استفاده از تصاویر با کیفیت بسیار بالا و در اصطلاح Full HD همراه با مقاومت فیزیکی کاغذ در برابر رطوبت، شست و شو و خراش از دیگر نکات مهم انتخاب و خرید پوستر دیواری سفارشی و آماده در طرح های متنوع و پرمخاطب می باشد.

فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

مرکز معتبر و محبوب وال نید از قدیمی ترین مجموعه های فروش پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری چهره و فشن با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی است، که همواره با ارائه بهترین خدمات فروش آنلاین از قبیل ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور و همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت خریداران و مخاطبان بالقوه این بازار را جلب نماید، و در شمار مطرح ترین مراکز عرضه مستقیم لوازم تزئینی ساختمان و دکوراتیو قرار بگیرد. متقاضیان خرید پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به وب سایت اینترنتی وال نید می توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()