چاپ پوستر دیواری یک شگرد هنرمندانه برای طراحی های سفارشی و بزرگتر نمایش دادن فضای داخلی ساختمان هاست، که در سالهای اخیر و با پیشرفت صنعت چاپ با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است، و می توان آن را یکی از اصول دیزاین دیوارها در کنار انواع کاغذ دیواری ساده و هماهنگ دانست، که توجه افراد بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. چاپ پوستر دیواری به صورت قطعه ای و در ابعاد و اندازه های مشخص طراحی و تولید می شود، این منسوجات زیبای کاغذی بسته به سایز تصویر و ابعاد دیوار در قطعات یک یا چند تکه طراحی و چاپ می شوند، و باید این آن ها را مانند یک پازل به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار داد، تا در نهایت بتوان خروجی مورد نظر خود را از آن برداشت نمود. در چاپ پوستر دیواری از انواع سبک های طراحی و دکوراسیون که معمولا در صنعت معماری طرفداران بسیار زیادی دارد، مانند سبک های کلاسیک، مدرن، انتزائی، انیمیشنی، اسپرت و منظره استفاده می شود، که هر کدام از آن ها را می توان به راحتی در ابعاد و اندازه دلخواه سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل گرفت. مجموعه آنلاین و معتبر وال نید از خوشنام ترین مراکز فروش پوستر دیواری در سبک ها و رنگ های متنوع در تهران است، که سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت به سراسر کشور ارسال می کند.

قیمت خرید پوستر دیواری

از مهمترین المان های خرید پوستر دیواری می توان به نوع و کیفیت کاغذ، جوهر، تعداد رنگ ها و کیفیت دستگاه چاپ اشاره کرد، که به مراتب افزایش سطح کیفی هرکدام از این آپشن ها قیمت چاپ پوستر دیواری نیز افزایش پیدا می کند، که این مسئله را می توان به عنوان اصلی ترین دلایل اختلاف قیمت مراکز مختلف طراحی و چاپ پوستر دیواری دانست، که برای مشتریان بسیار باورپذیر و قابل درک است، البته با این وجود می توان یکی از مهمترین دلایل مقبولیت و استقابل از این محصولات را هزینه خرید پوستر دیواری معرفی کرد، که بسیار اقتصادی است.

 کیفیت چاپ پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری مدت هاست که با استقبال بسیار زیادی از جانب دکوراتورها و مشتریان مواجه شده است، و در کنار آن معمولا از انواع کاغذ دیواری های ساده و شکیل با یک تناژ رنگی و سبک طراحی استفاده می شود، تا بتوان زیبایی این محصولات را به صورت جذابتری به نمایش گذاشت. کیفیت چاپ پوستر دیواری همان طور که در ابتدا نیز تا حدودی به آن اشاره شد، به نوع و کیفیت کاغذ، دستگاه چاپ، تجربه اپراتور چاپ، نوع طراحی و وضوح تصویر بستگی دارد. سالهاست که برای چاپ دیجیتال و یا سابلیمیشن از انواع کاغذهای گلاسه، ماسه ای، پوشالی، اکلیلی و غیره در سایزهای مختلف نظیر A4, A3, A++ استفاده می شود، که به خوبی در برابر گرمای دستگاه چاپ مقاومت می کنند، و در نهایت سطح آن ها با استفاده از یک روکش لمینت و یا سلفون پوشیده می شود، تا در برابر آسیب های محیطی ایمن بماند.   

پوستر دیواری ارزان قیمت

فروش پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت مانند فروش پوستر دیواری گل در این مرکز از مهمترین خدمات مرکز معتبر وال نید برای تمامی مشتریان در سراسر کشور می باشد، که سالهاست با استفاده از یک تیم حرفه ای و خلاق تمامی طرح های سفارشی مشتریان را در بالاترین سطح کیفی به فروش رسانده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مخاطبان آن در سراسر کشور رسانده است. متقاضیان خرید پوستر دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی وال نید و پس از مشاهده لیست محصولات و قیمت آن ها می توانند به راحتی سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفته و در مورد طرح های سفارشی خود توضیحات لازم را کسب نمایند.

 فروشگاه وال نید

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()