کاغذ دیواری از جمله پوشش دهنده دیوار ها می باشد که جنبه تزیینی هم دارد. برای تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده از کاغذ دیواری نقش بسزایی دارد و زیبایی جذابیت خاصی به محیط داخلی ساختمان هدیه می‌ دهد کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف می باشد و قابل استفاده در هر مکانی از جمله منازل، هتل ها و رستوران ها، محل های کار اداری یا تجاری می باشند. در محیط منزل  کاغذ دیواری را میتوان برای سالن پذیرایی و نشیمن، اتاق های خواب و یا حتی آشپزخانه استفاده نمود و با توجه به سبک دکوراسیون خانه کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کرد .همانطور که گفتیم کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشند و جنس کاغذ آن ها نیز متنوع است.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

سعی کنید رنگ و طرح کاغذ دیواری انتخابی شما با رنگ و طرح دیگر لوازم منزل همخوانی و تناسب داشته باشد تا زیبایی محیط را دو چندان نماید. اگر منزل شما به سبک مدرن چیده شده است از کاغذ دیواری مدرن استفاده نمایید. استفاده از کاغذ دیواری های مدرن در منازل کوچک انتخاب بسیار مناسبی است. کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی انواع دیگر کاغذ دیواری ها هستند که هر کدام از آنها را بسته به سلیقه و نحوه دکوراسیون ساختمان می توانید انتخاب کنید. از کاغذ دیواری برای روح بخشیدن و تزئین دیوارها استفاده میشود. از جمله دیوارهای ساختمان که برای زیباسازی آن از کاغذ دیواری استفاده می شود دیوار پشت تلویزیون میباشد برای این قسمت از دیوار میتوان از کاغذ دیواری هایی با طرح گل و یا آجر و سنگ استفاده نمود. البته استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی این زیبایی و جذابیت را دوچندان مینماید. در انتخاب کاغذ دیواری مناسب به کیفیت آن توجه نمایید تا طول عمر و دوام بالاتری داشته باشد و مجبور به تعویض و تعمیر زود هنگام آن و پرداخت هزینه اضافی نشوید. متقاضیان محترم خرید انواع کاغذ دیواری میتوانند این محصول را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب از فروشگاه وال نید که سال ها در زمینه فروش و ارائه محصولات دکوراتیو فعالیت دارند تهیه نمایند.

قیمت کاغذ دیواری

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری پذیرایی می توان به کیفیت و جنس کاغذ، طرح و رنگ به کار رفته در کاغذ دیواری، کیفیت چاپ طرح ها، نوع کاغذ دیواری مورد نظر، متراژ دیوار و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری کیفیت آن می باشد، بدیهی است هر چه میزان کیفیت کاغذ دیواری و متریال مورد استفاده در ساخت کاغذ دیواری مرغوب تر و بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. رنگ مورد استفاده در کاغذ دیواری بر قیمت آن تاثیر می گذارد اما این تاثیر بر قیمت در مقایسه با تاثیر کیفیت کاغذ دیواری بر قیمت بسیار ناچیز است. برای خرید کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های مورد علاقه خود با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه بنام و مشهور وال نید مراجعه نمایید این فروشگاه برای تمامی محصولات خود ضمانت اصالت کالا دارد و از این جهت توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

فروش کاغذ دیواری ارزان

فروشگاه وال نید از جمله مجموعه های معتبر با کادری مجرب میباشد که سال ها فعالیت در زمینه عرضه و فروش کاغذ دیواری و دیگر محصولات همواره در تلاش است که رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورد و در این راه با ارائه محصولات با قیمت و کیفیت عالی و همچنین خدمات مناسب موفق نیز بوده است. این مجموعه با فراهم آوردن شرایط خرید به صورت اینترنتی علاوه بر خرید حضوری این امکان را برای تمام خریداران کاغذ دیواری در سرتاسر ایران به وجود آورده است که بتوانند کاغذ دیواری مورد نیاز خود را در هر طرح و رنگ و نوعی که دوست دارند در سایت فروشگاه وال نید سفارش دهند و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()