یکی از راه های زیبا سازی و روح بخشیدن به دیوارها استفاده از کاغذ دیواری میباشد. کاغذ دیواری سه بعدی نوعی از کاغذ دیواری میباشد که نسبت به کاغذ دیواری های ساده دارای جذابیت بیشتری است. امروزه استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برای تزئین دیوارها و دکوراسیون منازل در میان مردم طرفداران بیشتری پیدا کرده است چرا که سه بعدی بودن کاغذ دیواری باعث گشته که از طرح های روی کاغذ دیواری احساس واقعی بودن را دریافت کنند و در واقع آن طرح ها برایشان ملموس میباشد. جنس کاغذ دیواری سه بعدی با جنس کاغذ دیواری های معمولی تفاوتی ندارد اما طراحی کاغذ دیواری های سه بعدی به گونه ای میباشد که در فاصله سه متری به صورت فرو رفته یا برجسته به نظر میرسد. کاغذ دیواری های سه بعدی به دو دسته  کاغذ دیواری سه بعدی آماده و کاغذ دیواری سفارشی تقسیم میشوند. کاغذ دیواری سه بعدی آماده اندازه های استانداردی دارد و به صورت یک تکه، دو تکه، چهار تکه و هشت تکه در بازار به فروش میرسد  که در هنگام نصب این نوع کاغذ دیواری سه بعدی اگر مقداری از آن اضافه آمد میتوانید مقدار اضافی را ببرید اما این کار ممکن است باعث شود طرح روی کاغذ ناقص شود در حالیکه کاغذ دیواری سفارشی اندازه دیوار شما چاپ و عرضه میشود و دیگر مشکل ناقص شدن طرح را نخواهد داشت. در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی چیدمان ساختمان خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن کاغذ دیواری سه بعدی خود را تهیه کنید برای مثال درصورتیکه دکوراسیون منزل شما سبکی سنتی دارد از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح سنتی استفاده کنید. متقاضیان انواع مختلف کاغذ دیواری سه بعدی میتواند زیبا و جذاب ترین نوع این کاغذ دیواری ها را از فروشگاه وال نید خریداری نمایند و با استفاده از آنها فضایی شیک و زیبا برای ساختمان خود فراهم آورند.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

کاغذ دیواری تنوع طرح بالایی دارد و برای هر سبک چیدمان و سلیقه ای در بازار وجود دارد. در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای منازل دقت کنید که با سبک و مدل دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد مثلا اگر پذیرایی خانه شما به سبک کلاسیک چیده شده است از کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک استفاده نمایید و در خانه هایی که سبک دکوراسیون  آنها امروزی و مدرن است باید از کاغذ دیواری مدرن استفاده شود. یک کاغذ دیواری سه بعدی زمانی برای خانه شما مناسب است که علاوه بر طرح رنگ های بکار رفته در آن نیز با سایر لوازم منزل همخوانی و تناسب داشته باشد. از موارد دیگری که در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب تاثیر گذار میباشد هماهنگ و متناسب بودن کفپوش ساختمان با آن میباشد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی و ساده

فروشگاه وال نید از مجموعه های موفق و بنام فروش کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در طرح های سنتی، مدرن، اسپرت، کلاسیک و منظره میباشد که محصولات خود را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن به خریداران ارائه میدهد. افراد میتوانند کاغذ دیواری مورد نیاز خود را با قیمت ارزان هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با اطمینان خاطر به دلیل وجود ضمانت اصالت کالا از سایت فروشگاه وال نید خریداری نمایند.

قیمت کاغذ دیواری

در قیمت کاغذ دیواری عواملی نظیر طرح و نقش، جنس کاغذ ،متراژ دیوار و متریال مصرفی دخالت دارند. کاغذ دیواری های سه بعدی به دو صورت در بازار عرضه میشوند در مدل اول به صورت رولی و با متراژ مختلف در بازار به فروش میرسد و دارای طرح های سه بعدی مانند اشکال هندسی و یا طرح سنگ میباشد و در مدل دوم کاغذ دیواری سه بعدی دارای طرح هایی با تصاویر بزرگ مانند منظره میباشد از جمله مناظری مانند ساحل و جنگل. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی میتوانند کاغذ دیواری مورد نیاز خود را در طرح های دلخواه از فروشگاه وال نید که یکی از معتبر ترین مراکز ارائه و عرضه انواع کاغذ دیواری ها از جمله کاغذ دیواری سه بعدی میباشد با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

فروشگاه وال نید 

شماره تماس: 02156616206

شماره واتساپ: 09120225267

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()