جاکفشی یکی از وسایل دکوراسیون داخلی منزل می باشد. امروزه هر خانه ای دارای جاکفشی است، تا بدین وسیله بتوانند کفش و متعلقات آن را در یکجا داشته باشند و فضای مقابل درب نامرتب نباشد. با کوچک تر شدن خانه و آپارتمان نشینی، فرهننگ آپارتمان نشینی دیگر اجازه نمی دهد که افراد به تفاوت کفش های خود را در مقابل درب بگذارند و در داخل منزل نیز نمی توان حجم زیادی از کفش را در گوشه ای از منزل نگهداری نمود چون منشاء میکروب و بیماری است. بنابراین با خرید  جاکفشی به سهولت می توان تعداد زیادی از کفش هایی را که در هر فصل استفاده می شود، در دسترس نگهداری کرد، ضمن آنکه دیگر نیاز نیست کفش ها را مقابل درب گذاشت و بنابراین فضای مقابل درب نامنظم نخواهد بود.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا در حوزۀ عرضۀ کالاهای چوبی در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و تا کنون توانسته فعالیت خود را گسترش دهد و بستر مناسبی برای فروش آنلاین محصولات چوبی فراهم کند و به صورت کاملاً تضمین شده و ارسال سریع اکسپرس محصولات خریداری شده را با ضمانت اصالت کالا، به صورت 24 ساعته به دست مشتریان برساند.

فروش انواع جاکفشی

فروش انواع جاکفشی به افراد این اجازه را می دهد که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل و یا سلیقۀ شخصی نسبت به سبک خاص، خرید بهترین جاکفشی را انجام دهد. در این صورت فرد رضایت مندی بیشتری خواهد داشت و بهتر می تواند همخوانی وسایل مقابل درب را ایجاد کند. توجه به این نکته لازم و ضروری است چون امروزه بیشتر افراد علاقه مند هستند که نمای دکوراسیون منزل خود را زیبا و شیک کنند که در نتیجۀ آن زیبایی چشمگیری خواهد داشت و نشان از نظم و انظباط صاحب خانه خواهد بود.

خوشبختانه امروزه در این صنعت تحول بزرگی صورت گرفته و شاهد فروش انواع جاکفشی مدرن و کلاسیک در طرح های متنوع و شکیل هستیم و افراد به سهولت می توانند مطابق با سلیقۀ شخصی خود، یکی از این مدل ها را برای قرار دادن کفش و واکس و مواردی از این قبیل استفاده کنند.

دلیل دیگری که برای خرید جاکفشی در آپارتمان وجود دارد، دیگر افراد نگران گم کردن و یا به سرقت رفتن کفش های خود در آپارتمان نخواهند بود. با استفاده از جاکفشی در مقابل درب، می توانید به فضای مقابل پاگرد زیبایی خاصی به فضای راه پله بدهید که در نتیجۀ آن افرادی که از مقابل ورودی منزل شما عبور می کنند، لذت می برند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا با داشتن سال ها تجربه در عرصۀ فروش محصولات چوبی، توانسته در لیست محصولات ویستا کالا، انواع جاکفشی را در طرح های متنوع و امروزی برای شما مشتریان گرامی فراهم نماید که متناسب با سلیقۀ شخصی افراد مختلف باشد. همچنین این مجموعه امکان سفارش اینترنتی جاکفشی را برای سهولت در خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی فراهم نموده است.

قیمت جاکفشی

قیمت جاکفشی به موارد متفاوتی چون ابعاد، مدل، کیفیت جنس بدنۀ آن و کیفیت یراق آلات به کار رفته بستگی دارد. در این صورت برای شما این امکان وجود دارد که بتوانید با هر قیمتی جاکفشی مورد نیاز خود را خریداری کنید. لذا امکان خرید انواع جاکفشی ارزان با طرح های شیک و زیبا برای شما عزیزان فراهم می باشد. توجه به طراحی دکوراسیون و استفاده از وسایل دکوراسیون مدرن و شیک می تواند زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشد، علاوه بر آنکه کاربردی است و می تواند موجب آسایش زندگی شما شود. خرید و فروش جاکفشی نیز به همین منظور در بازار تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد.  فروش کفی تخت خواب با قیمت ارزان در این مرکز انجام می گیرد. 

در صورت تمایل به خرید آنلاین جاکفشی و سفارش اینترنتی این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید و محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()