آینه کنسول یکی از وسایل اصلی سرویس خواب محسوب می شود که در اتاق خواب و اتاق فرزندان می توانید مشاهده نمائید. آینه کنسول با نام میز آرایش نیز شناخته می شود. همانطور که می دانید برای آماده شدن و رفتن به بیرون از خانه، نیاز به مرتبط کردن صورت و لباس است. از این رو نیاز به آینه دارند که بتوانند وضعیت خود را به واسطۀ آن مشاهده کرده و درست کنند.

به همین منظور فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب توانسته در لیست محصولات خانگی خود، فروش آینه کنسول را در مدل های مختلف در دسترس خریداران قرار داده است.

فروش آینه کنسول مدرن و کلاسیک

امروزه شاهد فروش انواع آینه کنسول مدرن و کلاسیک در ابعاد کوچک و بزرگ و طرح های متنوع هستیم که افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، این محصول را خریداری کنند. امروزه هر خانه ای دارای آینه کنسول است که بتوانند برای آرایش و مرتب کردن خود از آن استفاده نمایند.

آینه کنسول چوبی و فلزی از جمله دسته بندی های کلی آینه کنسول محسوب می شود که مدل آینه کنسول چوبی رایج تر می باشد. کنسول چوبی طرح سلطنتی نیز از جمله کنسول های لاکچری این محصول محسوب می شود و افراد زیادی علاقه مند به خرید این سبک از میز آرایش هستند.

هنگام خرید آینه و میز کنسول توجه به ابعاد اتاق و سبک دکوراسیون و لوازم دکوراتیو موجود در اتاق از مهمترین مواردی است که نقش بسزایی در انتخاب شما خواهد داشت. البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت این محصول خواهد داشت. تنوع مدل های میز کنسول بسیار است که این مسئله باعث گردیده که امکان خرید آینه کنسول ارزان برای متقاضیان خرید این کالا فراهم باشد.

همانطور که می دانید میز و آینه کنسول علاوه بر آنکه کارایی خاص خود را دارد، یکی از وسایل و تجهیزات دکوراتیو اتاق خواب و یا سالن پذیرایی محسوب می شود. به همین منظور نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی در طراحی این محصول ایجاد نموده اند که راحت تر می توانید میز کنسول مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در حال حاضر امکان سفارش اینترنتی آینه و میز کنسول و خرید کتابخانه برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.در واقع با گسترش فضای اینترنت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، افراد بیشتر تمایل دارند که به سهولت بتوانند بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها از طریق فضای اینترنت، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. به همین علت شرایط لازم را برای خرید آنلاین آینه کنسول و سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده اند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب نیز فعالیت فروش اینترنتی خود را راه اندازی نموده است و توانسته امکان خرید آنلاین میز و آینه کنسول را برای مشتریان فراهم کند و محصولات را درب منزل به خریدار تحویل دهد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 801
نمایش همه
علاقه مندی ها ()