میز ناهارخوری یکی از انواع میز پرکاربرد است که امروزه در هر خانه ای می توان مشاهده نمود. علاوه بر آنکه در محیط های کاری متفاوت نیز از مزایای میز ناهارخوری بهره گرفته می شود. خرید میز ناهارخوری نیز همانند هر کالای دیگری نیاز به توجه و دقت دارد. در واقع افرادی که نیاز به استفاده از میز برای صرف غذا دارند، می توانند از ویژگی های این میز استفاده نمایند.

عوامل مهم برای خرید میز ناهارخوری

برای خرید میز ناهار خوری باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. تعداد نفرات، ابعاد استاندارد، فضای محل قرارگیری میز و همچنین قیمت از مهمترین نکاتی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب شما برای خرید میز ناهار خوری خواهد داشت. تنوع بالایی برای میز ناهار خوری وجود دارد که عموم افراد می توانند متناسب با سلایق شخصی و همچنین همان فاکتورهایی که پیش از این بدان اشاره شد، انتخاب مناسبی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ تجهیزات چوبی در تهران فعالیت می کند و توانسته تا کنون انواع میز ناهارخوری، پذیرایی و غیره را تولید نموده و به مشتریان خود پیشنهاد دهد.

فروش میز ناهارخوری دو نفره، چهار نفره، شش نفره، 8 نفره و تعداد نفرات بیشتر برای مشتریان فراهم می باشد. توجه به این نکته لازم و ضروری است چون اولین نکته ای است که افراد مناسب ترین میز را انتخاب می کند.

میز ناهارخوری فلزی، چوبی، شیشه ای، تلفیقی و غیره از جمله دسته بندی های مختلف طراحی میز ناهار خوری می باشد که می توانید در اندازه و رنگبندی های مختلف در سطح بازار مشاهده نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

با توجه به کاهش ابعاد فضای داخل آپارتمان ها و به طبع آن، ابعاد آشپزخانه، افراد زیادی متقاضی خرید میز ناهارخوری تاشو هستند که فضای کمتری از اتاق را به خود اختصاص دهد و بتوان در هر زمانی جمع نمود و از فضای سالن پذیرایی و آشپزخانه استفاده نمایند.

قیمت فروش میز ناهارخوری چوبی به پارامترهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، تعداد نفرات، جنس میز و صندلی، طراحی و ... اشاره نمود. بنابراین می توانید با توجه به این نکات، تجربۀ خرید میز ناهارخوری ارزان را داشته باشید. سبک های مختلفی از میز ناهار خوری در سطح بازار مشاهده می شود که این مسئله افراد را بیشتر ترغیب به خرید مدل های بروز و مدرن میز ناهار خوری می کند. در واقع افراد می توانند با تغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه و یا سالن پذیرایی، با قیمت مناسب خرید سبک جدید میز ناهارخوری را انجام دهند.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی میز ناهارخوری می توانید از وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید و با اطمینان خاطر، یکی از محصولات این مجموعه را سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()