پوستر دیواری از بزرگترین تابلوهای بدون قاب نقاشی است، که بر روی یک یا چند دیوار ساختمان نصب می شود، و با استفاده از آن می توان تمام هدف خود را از طراحی و دیزاین به مخاطبان خود رساند. این دیوارپوش ها در انواع ساده و سه بعدی با موضوعات مختلف طراحی می شوند، و می توان بر هر قسمت از ساختمان نمونه ای هماهنگ و مناسب آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دارد، انواع  پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری اتاق نوجوان، پوستر دیواری پذیرایی نمونه هایی از این محصولات برحسب موقعیت قرارگیری و نصب هستند. بزرگنمایی منزل با استفاده از این دیوارپوش های کاغذی در شمار مهمترین مزایای این محصولات به حساب می آید، بطوریکه در سبک مینیمال استفاده از این دیوارپوش های سه بعدی به یک اصل بسیار مهم و ضروری تبدیل شده است و به هیچ عنوان نمی توان از آن غافل شد. پوستر دیواری سه بعدی برحسب ابعاد و اندازه دیوارها و نوع تصویر به صورت یک تا چند تکه تولید می شوند، و از نظر مقاومت در برابر آسیب های محیطی از قبیل خراش، رطوبت و شست و شو از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند، و  دوام و ماندگاری آن ها برحسب نوع متریال مصرفی به خوبی انواع کاغذ دیواری ساده و باکیفیت می باشد.

قیمت پوستر دیواری باکیفیت

پوستر دیواری از سری تولیداتی است که با پیشرفت و توسعه صنعت چاپ وارد بازارهای دکوراسیون داخلی شده، و  اکنون به یکی از پرطرفدارترین تجهیزات تزئینی ساختمان مبدل شده است. این روکش های جذاب و باکیفیت در سبک ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند که از پرطرفدارتین آن ها می توان به پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری سنتی، پوستر دیواری اسپرت و پوستر دیواری گل اشاره کرد، که در تمامی بازارهای جهانی یبشترین متقاضی را به خود اختصاص داده اند. قیمت پوستر دیواری باکیفیت به وضوح چاپ تصاویر و کیفیت دستگاه های چاپی بستگی دارد، این محصولات در دو نوع آماده و سفارشی عرضه می شوند، و به راحتی می توان با استفاده از آن ها تمامی سلیقه ها را راضی نگهداشت، امروزه به دلیل رقابت بسیار بالای شرکت های طراحی و گرافیک، قیمت انواع پوستر دیواری سفارشی نیز برای انواع دیزاین های اختصاصی برای محیط های تجاری و مسکونی برحسب متریال مصرفی، کیفیت چاپ و نوع متریال مصرفی متفاوت است. برند سازنده، نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید، سبک طراحی، ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار  مهمترین پارامترهای تعیین قیمت پوستر دیواری قرار داد.

ویژگی های پوستر دیواری باکیفیت

کیفت، ماندگاری، هماهنگی با اجزاء، رنگ بندی مناسب، مقاومت در برابر فشارهای مکانیکی و غیره از مهمترین ویژگی های انتخاب پوستر دیواری باکیفیت و مناسب برای ساختمان های مسکونی و تجاری است. مجموعه معتبر دکورآفیس از بزرگترین مراکز خرید پوستر دیواری جدید و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی است که پس از سالها فعالیت در این بازار و کسب اعتماد مشتریان توانسته در میان موفق ترین مجموعه های عرضه کننده محصولات دکوراتیو و تزئین داخلی قرار بگیرد.

فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

فروش پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری کارتونی با مناسب ترین قیمت معمولا از طریق مجموعه های معتبر واردات و پخش انواع محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان امکان پذیر است، این مجموعه ها به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان اصلی خود و عرضه بی واسطه کالا به سراسر کشور در کاهش قیمت ها بسیار موفق بوده اند، و طرفداران سبیار زیادی را به دست آورده اند. گروه تزئینات داخلی با سالها فعالیت در این بازارها و ارسال فوری و بی واسطه کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا از معتبرترین مجموعه های خرید پوستر دیواری سفارشی و آماده در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن به سادگی می توان نسبت به سفارش محصولات خود از سراسر کشور اقدام نمود.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()