کاغذ دیواری سه بعدی از جدیدترین روکش های دیواری است، که بر روی برخی از دیوارهای داخلی ساختمان نصب می شود، و یک فضای بسیار خارق العاده و زیبا را به نمایش می گذارد. طراحی های به کار رفته در تولید این منسوجات کاغذی بسیار زیبا و هدفمند هستند، بطوریکه می توان آن ها را در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی و کاغذ دیواری سه بعدی منظره، مدرن، کلاسیک و غیره قرار دارد، و متناسب با هر سبک و سیاقی بتوان از آنها استفاده کرد، و یک محیط هدفمند و زیبا را طراحی نمود. مقاومت بسیار بالا در برابر شست و شو، خراش، پارگی و رطوبت از مهمترین امتیازات این روکش های کاغذی در مقایسه با انواع رنگ روغن و غیره می باشد، که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت  کاغذ دیواری سه بعدی با توجه به سبک طراحی این محصولات، برند سازنده، کیفیت تولید، هزینه های واردات و حمل و نقل، ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، این منسوجات کاغذی با توجه به مساحت ساختمان و تعداد رول های مصرفی دارای هزینه های متغییری هستند، اما در مجموع با توجه به مزایای این روکش های کاغذی و دوام بالای آن ها قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

این منسوجات کاغذی همگام با انواع پوستر دیواری در دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، و برخی آن ها را با عنوان انواع کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب و کاغذ دیواری اتاق نوجوان می شناسند، و اغلب از آن ها در کنار انواع رنگ روغن و کاغذ دیواری ساده استفاده می شود. در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب باید نهایت دقت را به خرج داد، زیرا در صورت داشتن یک انتخاب نا آگاهانه ممکن است، نتیجه ای عکس خواسته خود را از دیزاین ساختمان دریافت نمود. تناسب موضوعی اغین محصولات با سبک طراحی داخلی و استفاده از رنگ های هماهنگ و ممکل یکدیگر در طراحی داخلی ساختمان از مهمترین آپشن های تأثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری    می باشد، که باید مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین با کسب اطلاعات فوق می توان در انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی ساختمان بسیار موفق عمل کرد و با کمترین هزینه و قدری توجه و دقت یک دکوراسیون بسیار زیبا و تحسین برانگیز را طراحی نمود.

 خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی مدرن 

امروزه با فراهم شدن بستر خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی و مدرن می توان در میان حجم بسیاری بالایی از فروشگاه های عرضه کننده این محصولات در سراسر کشور سفارشات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمود. از مهمترین معیارهای تعیین قیمت کاغذ دیواری سه بعدی می توان به نوع متریال به کار رفته در آن ها اشاره کرد، که بسته به کیفیت و دوام آن ها در رده های انواع کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخملی و ساده قرار می گیرند، که به خوبی پاسخگوی نیازهای بازار می باشند. فروشگاه باسابقه و آنلاین دکورآفیس از جمله معتبر ترین نمایندگی های آنلاین خرید کاغذ دیواری سه بعدی جذاب می باشد که پس از سالها فعالیت در این بازار توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوبترین و باسابقه ترین مجموعه های  فروش کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت به روش های حضوری و آنلاین می باشد، که همواره به دلیل عرضه بی واسطه کالا با مناسب ترین قیمت، ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا مورد توجه متقاضیان این محصولات قرار گرفته است، بنابراین برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی از سراسر کشور تنها کافی است، به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمود.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()