تزئین دیوارها، سقف و کف ساختمان  از مهمترین اصول طراحی و دیزاین ساختمان ها می باشد، که روش های بسیار زیادی برای آن ارائه شده است، که در این میان انواع کاغذ دیواری سه بعدی یکه از مدرن ترین روش های طراحی داخلی به حساب می آید، که تنها بر روی یک یا چند دیوار داخلی استفاده می شود. با توجه مکانی که کورد استفاده قرار می گیرند می توان این محصولات را در دسته بندی های انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی،  کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان و اتاق خواب قرار داد، که هر کدام از آن ها از نظر سبک طراحی و رنگ دارای تنوع بسیار بالایی هستند. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی هم مانند دیگر روکش های دیواری با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله کیفیت تولید، سبک طراحی، متریال مصرفی، ابعاد و اندازه رول ها، برند سازنده و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، اما همچنان قیمت کاغذ دیواری سه بعدی در مقایسه با دوام و کارایی که دارد، نسبت به دیگر روش های تزئینی بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد.

تفاوت های کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری دو نوع از روکش های دیواری پرکاربرد در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان هستند، که در تولید آن ها اغلب از تصاویر سه بعدی و سایه دار استفاده می شود، و این محصولات اغلب در کنار انواع کاغذ دیواری ساده یا رنگ روغن به کار می رود، تا جلوه بصری برجسته تر و دلنشین تری را به نمایش بگذارد. از مهمترین تفاوت های انواع کاغذ دیواری سه بعدی با پوستر دیواری می توان به روش تولید و سبک طراحی آن ها اشاره کرد، کاغذ دیواری های سه بعدی هم در رول های 10 متری با عرض های استاندارد تولید می شوند این در حالی است که انواع پوستر دیواری به صورت سفارشی و آماده در قطعه های یک تا چند تکه بسته به ابعاد تصویر طراحی و تولید می شوند. 

انواع کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت

انواع کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت را برحسب نوع متریال مصرفی و مقاومت فیزیکی در برابر آسیب های محیطی می توان در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی نانو، وینیل، PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری مخملبی قرار داد، که در برخی ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند، اما هر کدام از آن ها تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و نقشه طراحی دارند، به عنوان مثال می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی منظره و غیره اشاره کرد که البته تنوع بسیار بالای این محصولات سبب شده امروزه خرید پوستر دیواری مشاغل به یکی از پرطرفدارترین محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان تبدیل شود. از مهمترین دلایل آن علاوه بر زیبایی تحسین برانگیزی که دارد، می توان مواردی همچون قابلیت شست و شو، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، پوشاندن ترک های دیوار و رطوبت ساختمان را اضافه کرد، که از هر جهت استفاده از آن نسبت به دیگر روکش های دیواری برتری دارد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی باغ مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی با گواهی نامه تضمین کیفیت و اصالت کالا است، که در تمام مدت فعالیت خود همواره با تکیه بر اصول مشتری مداری و ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید و به عنوان یک مجموعه مورد اعتماد همواره در شمار انتخاب های اول فعالان این عرصه و مشتریان قرار بگیرد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی و بادوام  با مراجعه به سایت دکورآفیس می توانند کاغذ دیواری دلخواه خود را در میان محصولات متنوع و باکیفیت این مرکز انتخاب کرده و سفارش دهند.

  

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()