از لوازمی که برای هر خاانه ای لازم است میز تحریر است. میز تحریر میزی است که به منظور انجام کار های تحریر و مطالعه به کار می آید. با استفاده از این میز می توان لوازم منزل، کامپیوتر و سایر لوازم مورد نیاز را بر روی آن قرار داد. میز تحریر با نام میز کار نیز در بازار شناخته می شود که میزی ساده ادست که می توان لوازم دلخواه را روی آن قرار داد. برای انتخاب این میز نکته ای که بسیار اهمیت دارد وضعیت قرار گیری استاندارد و راحت بودنتان در پشت میز است. فروشگاه وودی از مراکز فروش انواع  میز تحریر  زیبا و کاربردی است که قیمت های مناسبی را برای محصولات در نظر گرفته است و شما می توانید از طریق وب سایت این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

امروزه کودکان و نوجوانان دارای اتاق هایی برای خود می باشند و برای انجام مطالعه و تکلیف های درسی خود می توانند با استفاده از یک میز تحریر، به صورت صحیح بنشینند ، در صورت عدم وجود میز تحریر ممکن است در اثر نشستن نادرست بر روی زمین، به سلامت آن ها صدمه وارد شود. با توجه به قیمت مناسب این میز ها امروزه اکثر خانواده ها این وسیله را برای کودکان خود تهیه می نمایند. همین طور با وجود میز مخصوص برای انجام تکالیف، دانش آموزان و دانشجویان دیگر در مقابل تلویزیون در جمع خانوادگی درس هایشان را انجام نمی دهند .

میز تحریر مناسب و استاندارد

در زمان خرید میز تحریر باید توجه داشته باشید که زمانی که بر روی صندلی می نشینید، ستون فقرات در حالت صاف و بدون قوس باشد و ارتفاع میز متناسب با فرد باشد. صندلی میز تحریر نیز اهمیت بالایی دارد و باید گودی کمر را پر کند و انعطاف مناسبی داشته باشد. اگر برای کودکان می خواهید این میز ها برای استفاده ی چند سال را تهیه کنید ، بهتر است از صندلی های تنظیم شونده استفاده کنید . زمانی که پشت میز می نشینید باید زاویه ی گردن کمتر از 20درجه باشد و میز ازتفاع مناسب نسبت به قد شما داشته باشد.

خرید میز تحریر

میز تحریر که می خواهید خریداری نمایید باید دارای جنس و کیفیت بسیار خوبی باشد. استفاده از چوب و متریال باکیفیت می تواند عمر میز ها را افزایش دهد و باعث شود در طول استفاده، صدمه نبیند. خرید از مراکز قابل اعتماد بسیار مهم است و باید حتما از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که محصولات باکیفیت را به شما عرضه نماید. فروشگاه وودی از فروشگاه های بسیار معتبر در بخش فروش کتابخانه و انواع میز تحریر می باشد که محصولات باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسبی به شما عرضه می دارد.

بسیار مهم است میزی که انتخاب می کنید متناسب با دکورسیون محیط باشد ، امروزه میز تحریر دارای تنوع بسیار زیادی بوده و می توان نمونه های زیبایی را خریداری نمود. همچنین قبل از خرید میز تحریر باید مکان مناسبی را برای در نظر بگیرید و اندازه ی میز مورد نظر را متناسب با فضا و نیازتان تهیه نمایید. میز های تحریر در جنس های چوبی و یا رو کش چوب در بازار به فروش می رسد که جنس های چوبی مقاوم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند ولی قیمت این گونه میز ها بالا بوده و برخی از افراد میز های ام دی اف یا روکش لمینت را انتخاب می کنند که این میز ها نیز مقاومت بالایی دارند و می توان برای مدت زمان بالایی از آن ها استفاده کرد و نسبت به میز های چوبی قیمت ارزان تری هم دارند. برای تهیه ی میز های چوبی به وب سایت فروشگاه وودی مراجعه نمایید و از محصولات دیدن فرمایید. 

 فروشگاه وودی 

تلفن ثابت: 33525356-026

تلفن همراه: 09125841713

آدرس: کرج مهرشهر فاز4 بلوار رزهبان جنب آژانس هجرت

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()