دکوراسیون در هر ساختمانی بسیار مهم بوده و در صورتی که بخواهیم یک دکوراسیون زیبایی را داشته باشیم باید به اصول و  قواعد دکواسیون داخلی آشنا باشیم. در دکوراسیون از انواع لوازم برای زیبایی استفاده می شود که در این بخش، دیوار ها بسیار مهم هستند و زیبایی آن ها تاثیر زیادی را در دکوراسیون خواهد گذاشت. استفاده از دیوارپوش ها امروزه بسیار رواج پیدا کرده و افراد به دیوار ها بسیار اهمیت می دهند . از جمله پر طرفدار ترین دیوار پوش ها،  کاغذ دیواری  می باشد. کاغذ دیواری ها از جمله دیوارپوش هایی هستند که سال هاست مورد استفاده قرار می گرفته اند. شرکت تراز دکور از فروشدگانی است که با فروش محصولات خوب و باکیفیت توانسته تا به حال رضایت کامل مشتریانش را به خود جلب نماید.

انواع کاغذ دیواری ها از نظر جنس و کیفیت

کاغذ دیواری ها دارای انواع مختلفی از نظر جنس می باشند که بسیار مهم است نوع مناسبی از آن تهیه شود تا بتواند کاربردی واقع شود که در ادامه به این موضوع می پردازیم:

کاغذ دیواری تولید شده با کاغذ

این نوع از کاغذ دیواری ها می تواند برای مکان های مختلفی استفاده شده و از اولین کاغذ دیواری هایی هستند که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرند. کاغذ دیواری کاغذی از یک لایه تشکیل شده که آسیب پذیری بالایی دارد به همین جهت در مقابل آلودگی و ضربه ، مقاومت بالایی ندارند. این کاغذ دیواری ها برای محیط های شلوغ مناسب نمی باشند.

کاغذ دیواری با روکش های وینیل

این کاغذ دیواری ها ، علاوه بر لایه ی کاغذی ، لایه ی دیگری هم دارند که تشکیل شده از وینیل آکریلیک یا پلی وینیل کلراید است که این لایه، روکش اصلی را ایجاد می کند. این نوع از کاغذ دیواری ها به دلیل داشتن روکش وینیل ، قابل شستشو بوده و دوام بسیار خوبی هم دارند بنابراین می توان برای بسیاری از مکان ها از این نوع استفاده کرد.

کاغذ دیواری با روکش وینیل سخت

این نمونه نیز شباهت زیادی به کاغذ دیواری روکش وینیل های معمولی دارد اما روکش در این نوع وینیل جامد بوده بنابراین از مقاومت خوبی برخوردار است و می تواند برای بسیاری از مکان ها بهترین گزینه باشد.

کاغذ دیواری وینیل سخت یا جامد

این نوع کاغذ دیواری که می تواند در جنس های کاغذی و یا پارچه ای باشد از یک نوار وینیل که به صورت لمینت بر روی آن قرار گرفته، تشکیل شده است. این نوع از کاغذ دیواری ها قابل شستشو هستند و همین طور ضد لک می باشند که باعث شده گزینه ی مناسبی برای دکورسیون های اداری نیز باشند.

کاغذ دیواری از نوع کاغذی

این نوع از کاغذ دیواری ها دارای نمونه های با روکش و بدون روکش است که دارای طرح های چاپی می باشند .

کاغذ دیواری وینیلی نون وون

این نوع از کاغذ دیواری ها به صورت غیر بافته شده اند و  مقاومت بسیار بالایی دارند که برا ی حمام یا آشپزخانه ها نیز می توان از این مدل استفاده کرد. در واقع این نوع کاغذ دیواری ها ضد نفوذ است و کارایی خوبی دارد.

کاغذ دیواری بسیار مهم است که در نوع مناسب انتخاب شود زیرا برخی از کاغذ های دیواری دارای دوام کمتری بوده و برای محیط های خلوت مناسب است و برخی از ضخامت بالاتری تشکیل شده و قالبلیت شستشو دارد که می توان از این کاغذ دیواری ها برای محیط های شلوغ نیز استفاده کرد. بنابراین انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب بسیار مهم است. فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری تراز دکور یکی ازفروشندگان بزرگ کاغذ دیواری های باکیفیت در کشورمان است که انواع کاغذ دیواری را با قیمت های بسیار مناسبی به شما ارائه می دهد.

شرکت تراز دکور

تهران سه راه افسریه مسگرآباد پ3/2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()