زمانیکه تصمیم به تغییر در دکوراسیون منزل خود میگیریم، توجه ما بیشتر به تغییر فرش ، مبلمان  و یا پرده جلب خواهد شد اما نباید از اهمیت وسایل دکوری نیز غافل شد. اضافه کردن چند تابلو نقاشی به دیوار میتواند حال و هوای تازه و جذابی را برای محیط منزل ایجاد نماید. هنگامی که فردی وارد منزل شما میشود دیوارها جزء اولین سطوحی هستند که در دامنه دید او قرار میگیرد  به همین علت میتوان با نصب تابلو نقاشی مناسب بر روی دیوار جلوه ویژه ای به محیط منزل داد و تاثیرگذاری مثبت آن را دوچندان کرد. استفاده از تابلو نقاشی تاثیر بسزایی در زیباسازی دکور خانه دارد  و هر شخص میتواند با توجه به سلیقه خود تابلو نقاشی را در قالب های مدرن، کلاسیک، مینیمال، پرتره، روستیک و غیره انتخاب نماید. دقت کنید تابلو هایی را انتخاب نمایید که از نظر سبک و اندازه با فضای خانه و دکوراسیون اطراف تناسب داشته باشند، اگر نگران همخوانی تابلو با دکوراسیون خود هستید بهتر است تابلو نقاشی را از رنگ هایی انتخاب کنید که با یک رنگ از رنگ های اصلی دکوراسیون مطابقت داشته باشد تا اگر تمایل داشتید بخشی از دکوراسیون خود را تغییر دهید ناهماهنگی ایجاد نشود. نکته دیگری که در خرید تابلو نقاشی باید به آن توجه کرد موضوع نقاشی است، از آنجا که تابلو نقاشی بیانگر موضوع خاصی میباشد اگر تابلو را برای اتاق خواب خود در نظر دارید تابلویی را انتخاب کنید که شما را سرشار ار احساس آرامش میکند و برای اتاق پذیرایی میتوانید تابلویی را انتخاب کنید که به شما احساس عشق و هیجان را منتقل میکند.

بهترین مکان نصب تابلو نقاشی

نصب تابلو در جای مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای اینکه تابلو نقاشی خود را روی دیوار نصب کنید استاندارد هایی وجود دارد که لازم است رعایت شود به عنوان مثال بهترین مکان نصب تابلو نقاشی بر روی دیوار هایی که عرض کمی دارند، بهتر است از تابلو هایی  که به شکل عمودی هستند اشستفاده شود و برعکس بر روی دیوار های عریض که ارتفاع کمی دارند تابلو های افقی نصب شوند، آثار هنری و تابلو های نقاشی باید طوری نصب شوند که کاملا در راستای چشمان افراد قرار گیرد و فرد بدون اینکه سر خود را زیاد به سمت بالا یا پایین خم کند بتواند تابلو نقاشی را تماشا نماید. اگر قرار است تابلو نقاشی روی دیوار بالای مبل و یا طاقچه ی شومینه نصب گردد بهتر است ابعاد آن سه چهارم پهنای مبل یا طاقچه باشد و پانزده تا سی سانتی متر بالاتر از آن قرار بگیرد.

فروش تابلو نقاشی

فروشگاه آنلاین دکورآفیس با سالها تجربه در زمینه محصولات دکوراتیو یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید تابلو نقاشی میباشد.

این فروشگاه با فروش انواع تابلو های نقاشی مانند فروش تابلو مدرن در سبک های متنوع و در اندازه های گوناگون پاسخگوی نیاز تمام خریداران با هر نوع سلیقه ای میباشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات به فروش میرساند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()