پرده ها از جمله وسایلی میباشند که نقش مهمی را در زیبا سازی دکوراسیون ساختمان ایفا میکنند و پرده های خاص و زیبا فضای شیک و جذابی را به محیط داخلی ساختمان هدیه میدهند. پرده تصویری نوعی از پرده ها میباشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و علت این امر آن است که در پرده های تصویری امکان طراحی انواع تصویر های مختلف با رنگها و سبکهای گوناگون وجود دارد و میتوان آنها را به راحتی برای هر سبکی از دکوراسیون داخلی به کار برد. پرده تصویری کیفیت بسیار بالایی دارد به گونه ای که هم در برابر سرما و نور مقاوم است و هم قابلیت شستشو دارد بدون آنکه در هنگام شستشو به رنگ و طرح چاپ شده بر روی آن آسیب وارد شود پرده تصویری دارای سبک ، رنگ ، جنس و طرح های گوناگون میباشد و به همین علت پاسخگوی نیاز هر فردی با هر سلیقه و نظری میباشد.  پرده تصویری امکان چاپ تصاویر دلخواه را برای مشتریان خود فراهم آورده و قابل استفاده در هر مکانی میباشد برای مثال میتوان از پرده تصویری در اتاق کودک استفاده کرد و برای این منظور تصاویر کارتونی و زیبایی را بر روی پرده مورد نظر چاپ کرد، حتی از پرده های تصویری میتوان در رستوران ها و مراکز تجاری نیز بهره برد. استفاده از پرده تصویری برای پنجره آشپزخانه ها نیز زیبا و جذاب میباشد. پرده تصویری را میتوان به راحتی نصب کرد و از زیبایی آن لذت برد. از جمله مزایای پرده تصویری که باعث شده این نوع پرده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و کیفیت مناسب آن میباشد، طرفداران پرده تصویری میتوانند پرده تصویری دلخواه خود را با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان در فروشگاه معتبر دکورآفیس خریداری نمایند و با استفاده از آنها دکوراسیون شیک و منحصر به فردی را برای خود فراهم کنند. قیمت پرده های تصویری با توجه به جنس و نوع چاپ آن متفاوت است اما با این همه باز هم نسبت به سایر پرده ها قیمت مناسب تری دارند. در انتخاب پرده برای منازل نباید فقط به پرده به عنوان مانعی برای جلوگیری از عبور نور نگاه کرد بلکه باید پرده ای را انتخاب کرد که به فضای خانه روح ببخشد و آن را زیباتر کند به همین دلیل پیشنهاد میشود از پرده های تصویری که زیباترین و متنوع ترین پرده ها میباشند استفاده کنید.

انواع پرده های تصویری

پرده های تصویری دارای انواع مختلفی میباشند و نمونه ای از این پرده ها که دارای طرفداران زیادی است پرده تصویری با طرح منظره میباشد که در طراحی آنها از مناظر زیبا، آرامش بخش و دلنشین الهام میگیرند و این تصاویر را بر روی پرده ترسیم میکنند که جذابیت فوق العاده ای به پرده میدهد از انواع پرده های تصویری میتوان به پرده های لوردراپه تصویری، پرده زبرا تصویری، پرده بامبو تصویری، پرده ریسه تصویری و پرده شید رول تصویری اشاره کرد. پرده تصویری این مزیت را ایجاب میکند که به راحتی بتوان با توجه به ذوق و سلیقه هر فرد تصویر دلخواه او را بر روی پرده چاپ کرد.

فروش انواع پرده های تصویری

فروشگاه دکورآفیس از مجموعه های بنام در زمینه عرضه و فروش لوازم دکوراتیو میباشد این مجموعه در زمینه فروش پرده چاپی طرح گل و... یکی از موفق ترین و محبوب ترین مراکز میباشد. فروشگاه دکورآفیس از جمله فروشگاه های معتبری است که امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم آورده و متقاضیان پرده تصویری میتوانند با مراجعه به سایت این مجموعه و با مشاهده انواع گوناگون پرده های تصویری در طرح ها و رنگ ها و سبک های مختلف پرده تصویری موردنظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند و محصول خود را با عالی ترین کیفیت، ارزان ترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در سرتاسر ایران با اطمینان خاطر دریافت نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()