کاغذ دیواری سه بعدی مانند بسیاری از وسایل دیگر مانند تابلو، پرده و کفپوش از جمله مواردی میباشد که برای زیبا و شیک کردن محیط داخلی هر ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد. توجه به رنگ کاغذ دیواری سه بعدی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است مثلا اگر از کاغذ دیواری سه بعدی با رنگ تیره استفاده کنید محیط شما را کوچک نشان میدهد پس بهتر است برای منازلی که  فضای کوچکی دارند از کاغذ دیواری سه بعدی با رنگ تیره استفاده نشود. برای دیوار های پشت تلویزیون میتوانید از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح آجر، سنگ و یا گل استفاده کنید البته انتخاب این نوع محصول بستگی به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون داخلی ساختمان آنها دارد. کاغذ دیواری سه بعدی مناسب و قابل استفاده در هر مکانی مانند کافی شاپ ها ، هتل ها، محیط منازل، محیط کار میباشد و برای هر یک از این مکان ها طرح خاص و مناسب خود را دارد.  قیمت کاغذ دیواری سه بعدی  تحت تأثیر پارامترهای بسیاری از جمله کیفیت چاپ، نوع متریال مصرفی، درصد مقاومت، برند سازنده و سبک طراحی و چاپ می باشد، با این وجود یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کاغذ دیواری سه بعدی، قیمت پایین و مناسب آن می باشد. طرفداران کاغذ دیواری سه بعدی میتوانند انواع مختلف این محصول را در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع  با توجه به سلیقه خود و مکان مورد استفاده از فروشگاه دکورآفیس با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند و محیطی جدید و زیبا را برای ساختمان خود ایجاد کنند و از آن لذت ببرند.

نکات مهم خرید کاغذ دیواری سه بعدی

در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی به قابلیت شستشو آنها دقت کنید مثلا برای تمیز کردن بعضی از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده از یک پارچه نمدار امکان پذیر است و برخی دیگر از آنها ممکن است قابلیت شستشو بیشتر یا کمتری داشته باشند، اگر کاغذ دیواری سه بعدی را برای مکان های عمومی  مثلا در محل کار مثل محیط اداری  یا تجاری به کار میبرید سعی کنید  به دلیل رفت و آمد بالا در این مکان ها از کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید که قابلیت شستشوی بالاتری دارند چرا که  باعث میشود دوام و طول عمر بالاتری داشته باشند. از دیگر نکات مهم خرید کاغذ دیواری سه بعدی، کیفیت دستگاه های چاپ و کیفیت تصویر و طرح چاپ شده میباشد و به جنس کاغذ دیواری سه بعدی خریداری شده نیز باید دقت شود‌. از جمله نکات مهم دیگر نیز میتوان به انتخاب نصاب با تجربه و حرفه ای اشاره نمود. کاغذ دیواری سه بعدی باید متناسب با مکان مورد استفاده آن مثل اتاق خواب، اتاق پذیرایی، اتاق کودک، پشت تلویزیون باشد به این صورت که برای اتاق کودک از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های انیمیشنی و رنگ های شاد و جذاب استفاده کنید. کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت دارای رنگ های روشن میباشد و گزینه مناسبی برای اتاق کودکان و جوانان است و میتوان رنگ و طرح روی آن را با سایر لوازم اتاق مثل پرده ، رو تختی و فرش ست کرد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

مجموعه دکورآفیس از فروشگاه های با تجربه و معتبر در فروش کاغذ دیواری سه بعدی و فروش پوستر دیواری مجسمه ای و انواع لوازم دکوراتیو مانند کفپوش، تابلو، پرده چاپی و انواع کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری سه بعدی میباشد که امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان خود فراهم آورده است و خریداران کاغذ دیواری سه بعدی میتوانند با مشاهده انواع کاغذ دیواری های سه بعدی با جنس، طرح ها و رنگ های متنوع در سایت دکورآفیس و مقایسه قیمت ها، کاغذ دیواری موردنظر خود را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت کنند و محصول خود را در کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و ارزان درب منزل خود تحویل بگیرند. محصولات این مجموعه ضمانت اصالت کالا دارند و به دلیل ارائه بهترین خدمات، این مرکز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و در واقع این مجموعه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نمیاد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()