برای تزئین و زیبا سازی محیط داخلی ساختمان ها راه های متنوعی وجود دارد استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی از جمله مواردی میباشد که تاثیر بسزایی بر زیبایی محیط داخلی ساختمان می گذارد. کاغذ دیواری سه بعدی نوعی از کاغذ دیواری میباشد که طرح ها و اشکال بر روی آن به صورت سه بعدی چاپ شده اند و این ویژگی سه بعدی بودن طرح  و نقش ها احساس واقعی بودن آنها را در افراد ایجاد میکند. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارد قابل استفاده در مکان های مختلف میباشد و متناسب با نوع کاربری محل مورد نظر طراحی میشوند، انواع مختلف کاغذ دیواری های سه بعدی را میتوان در محل کار مثل محیط اداری، رستوران ها، کافی شاپ ها و هتل ها به کار برد و در محیط منزل میتوان برای دیزاین  دیوار سالن پذیرایی، اتاق خواب ها و حتی آشپزخانه و نیز تزئین دیوار پشت تلویزیون از آنها استفاده کرد. از جمله مزایای کاغذ دیواری سه بعدی میتوان به قابلیت شستشوی آن و همچنین دوام و طول عمر بالاتر آن نسبت به رنگ اشاره کرد. طرفداران کاغذ دیواری سه بعدی میتوانند این محصول را در هر طرح ، جنس و رنگی که دوست دارند و برای هر محیطی که بخواهند از فروشگاه معتبر دکورآفیس خریداری نمایند و این محصول را درب منزل تحویل بگیرند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

عواملی چون جنس کاغذ، طرح و رنگ، کیفیت چاپ و متریال مصرف شده از موارد تاثیرگذار بر روی کاغذ دیواری سه بعدی میباشد. علاوه بر کیفیت و زیبایی  طرح های بکار رفته در کاغذ دیواری سه بعدی، قیمت آن نیز از جمله مواردی است که مورد توجه خریداران  قرار میگیرد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی میتوانند محصول مورد نظر خود را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب از فروشگاه دکورآفیس خریداری نمایند. این فروشگاه که ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری های سه بعدی میباشد یکی از با تجربه ترین و معتبرترین مراکز ارائه و عرضه لوازم دکوراتیو است و محصولات خود را باکیفیت عالی و قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار میدهد. 

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

در خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری داماسک برای یک ساختمان علاوه بر سلیقه شخصی باید به سبک چیدمان دکوراسیون، ترکیب رنگ های بکار رفته در آن و نوع کاربری آن ساختمان نیز دقت نمود. برای مثال اگر کاغذ دیواری سه بعدی را برای منزل خود خریداری می کنید باید به سبک دکوراسیون خانه خود دقت فرمایید و با توجه به آن یک نوع از کاغذ دیواری های سه بعدی مدرن، کلاسیک، سنتی و یا اسپرت را انتخاب کنید. افرادی که علاقه زیادی به طبیعت دارند میتوانند از کاغذ دیواری سه بعدی منظره برای دیوار پشت تلویزیون استفاده نمایند و برای اتاق خواب ها نیز استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت به دلیل رنگ های شادی  که در آن بکار رفته است گزینه مناسبی میباشد. سعی کنید کاغذ دیواری سه بعدی که خریداری میکنید با کفپوش ساختمان مدنظر هماهنگی و تناسب داشته باشد تا زیبایی و تاثیرگذاری محیط داخلی ساختمان را بیشتر کند.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از  جمله مراکزی است که به دلیل سالها فعالیت در زمینه  فروش کاغذ دیواری سه بعدی و ارائه انواع لوازم دکوراتیو مانند انواع تابلو ها، کفپوش ها، پرده تصویری و انواع کاغذ دیواری تجارب زیادی کسب کرده و همواره سعی در جلب توجه و رضایت مشتریان خود دارد که سالهاست با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمتی مطلوب در این راه موفق بوده است. افراد میتوانند کاغذ دیواری سه بعدی مورد نظر خود را در هر طرح و رنگی که در نظر دارند به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین با قیمتی مناسب از مجموعه دکورآفیس تهیه کنند. 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()