صنعت چاپ روز به روز در حال رشد و توسعه می باشد، و در این میان با تولید دستگاه های چاپ جدید و افزایش کیفیت چاپ تأثیر بسیار بالایی در تولید منسوجات تزئینی دیوارها از جمله چاپ پوستر دیواری، کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی داشته است، بطوریکه صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی تا حدود بسیار زیادی به این محصولات جذاب وابسته شده است. تأثیر سبک های طراحی را در تولید این منسوجات زیبای کاغذی نمی توان نادیده گرفت، به همین دلیل نیز در  چاپ پوستر دیواری از انواع سبک های طراحی نظیر سبک های مدرن، سنتی، کلاسیک، مینیمال، انتزائی و  غیره استفاده می شود تا بتوان به فضای داخلی ساختمان ها وزن و زیبایی بیشتری بخشید و این محصولات زیبا را به راحتی با دیگر المان های دکوراسیون ساختمان هماهنگ کرد. 

قیمت چاپ پوستر دیواری

دلایل متعددی برای محبوبیت این روکش های دیواری سه بعدی و زیبا وجود دارد، که از مهمترین آن ها می توان به قیمت چاپ پوستر دیواری اشاره کرد. با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصولات و دوام و کارکرد آن ها هزینه چاپ پوستر دیواری ارزان و مقرون به صرفه  می باشد. قیمت چاپ پوستر دیواری بسته به کیفیت ابعاد و اندازه، سبک طراحی، نوع متریال مصرفی و کیفیت دستگاه چاپ پوستر دیواری متفاوت می باشد. امروزه انواع پوستر دیواری را می توان در ابعاد و اندازه های سفارشی با طرح های دلخواه سفارش داده و دکوراسیون داخلی ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه تغییر داد.

چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه

چاپ پوستر دیواری دیواری با طرح دلخواه مانند پوستر دیواری طبیعت و منظره از جدیدترین خدماتی است که شرکت های معتبر طراحی و چاپ با استفاده از انواع دستگاه های باکیفیت و مدرن برای متقاضیان این محصولات در بالاترین سطح کیفی انجام می دهند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند، و اغلب برای طراحی های اختصاص با هدفی خاص مانند تبلیغات از آن ها استفاده می شود. کیفیت و دوام پوستر دیواری به موارد بسیار زیادی از جمله روش چاپ، رزولوشن، تفکیک رنگ ها و نوع کاغذ بستگی دارد. انواع کاغذهای پوشالی، ماسه ای، اکلیلی و گلاسه در ابعاد و اندازه های A4, A3,A++ برای چاپ پوستر دیواری ایده آل هستند زیرا در گرماژ 100 تا 300 گرم دستگاه های چاپ کیفیت خود را همچنان حفظ کرده و رنگ ها به خوبی خود را برروی آن ها نشان می دهند. استفاده از روکش های لمینت و یا سلفون بر روی این محصولات مقاومت این روکش های کاغذی را چند برابر می کند، و به راحتی می توان کیفیت آن را تا مدت های بسیار طولانی در برابر گرد و غبار، شست و شو و خراش و دیگر آسیب های محیطی حفظ کرد. بنابراین متقاضیان خرید پوستر دیواری سفارشی باکیفیت و مقاوم در ابتدا باید طرح گرافیکی و ابعاد پوستر خود را به شرکت های معتبر طراحی و چاپ پوستر دیواری ارائه دهند و سپس کیفیت و روش طراحی و چاپ آن را مشخص نمایند.

چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از باتجربه ترین مراکز اجرا و چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در طرح ها و سبک های دلخواه مشتریان می باشد، که تمامی محصولات خود را با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ دیجیتال و سابلیمیشن در ابعاد و اندازه های مشخص شده، توسط مشتریان طراحی و چاپ می کند. متقاضیان خرید پوستر دیواری آماده و سفارشی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند پس از مشاهده لیست محصولات آن کاغذ دیواری سه بعدی دلخواه خود را انتخاب کرده و یا سفارش دهند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کاغذ دیواری دلخواه خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()