پارکت چوبی از قدیمی ترین و زیباترین کفپوش هایی است، که به فضای ساختمان ها گرما و اصالت می دهد، و با استفاده از آن ها می توان به نوعی آرامش طبیعت را محیط القا کرد، این کفپوش ها از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت استفاده صحیح می توان تا مدت ها از این کفپوش های زیبا استفاده کرد، و در صورت پوسته پوسته شدن و یا ایجاد خراش بر روی آن ها تنها کافی است، سطح رویی پارکت را با استفاده از ساب زدن و لاک زدن به حالت اولیه در آورد، و زیبایی ظاهری این محصولات را به آن ها بازگرداند، زیرا چوی یک ماده طبیعی است و در برابر خراش و تغییر وضعیت آب و هوا واکنش نشان می دهد. پارکت چوبی را می توان در تیراژه های رنکی متنوع و متناسب با طراحی و دیزاین ساختمان ها انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد، در تولید این محصولات از چوب درختان مختلف بلوط، گیلاس، بامبو، راش، سپیدار، گردو و غیره استفاده کرد، که از نظر ویژگی های کیفیتی نظیر تعداد گره ها، نوع بافت و میزان سختی چوب تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، که این تفاوت ها در تعیین قیمت پارکت چوبی بیشترین اهمیت را دارد. از محبوبترین و خوشنام ترین مراکز خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت می توان به گروه تزئینات داخلی دکورآفیس اشاره کرد، که محصولات خود را با بهترین خدمات ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد، و پس از سالها فعالیت در این بازار بزرگ و پر رونق توانسته اعتبار بسیار بالایی را کسب نماید.

قیمت پارکت چوبی با کیفیت

بعد از انتخاب پارکت مناسب و با کیفیت برای ساختمان، که از نظر رنگ و بافت با فضای داخلی آن هماهنگی کامل دارد، می توان این محصولات چوبی را به روش های مختلفی همچون حصیری، هفت و هشت، جناغی، مورب، لوزی، خطی و غیره با توجه به سلیقه و نوع فضای کاربردی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. قیمت پارکت چوبی باکیفیت معمولا با توجه به تعداد گره ها، نوع پرداخت کاری، برند سازنده، کیفیت تولید  و سختی بافت چوب محاسبه و تعیین می شود. پارکت های چوبی به دلیل مزایایی همچون قابلیت جابجایی، ضد حساسیت و آلرژی،عایق گرما و حرارت، سهولت نصب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و غیره نسبت به دیگر کفپوش های سنگی و سرامیکی دارای قیمتی مناسب تر هستند، بطوریکه می توان گفت یکی از مهمترین دلایل محبوبیت پارکت قیمت پایین و ماندگاری بسیار بالای آن است. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مطرح ترین شعب نمایندگی آنلاین فروش پارکت و فروش پارکت لمینت آلمانی و... با مناسب ترین قیمت و در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی است، که با عرضه مستقیم کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

ویژگی های انواع پارکت چوبی

پارکت چوبی همان طور که از نام آن هم پیداست، متریال اصلی بکار رفته در آن چوب است، و مانند تمامی منسوجات چوبی در برابر رطوبت، شست و شو، خراش و ضربه پوسته پوسته می شوند و  نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کنند، بنابراین باید از کفپوش های چوبی حساس در مسیر های مرطوب و پر رفت و آمد استفاده نکرد، زیرا دوام و ماندگاری این محصولات را به مخاطره می اندازد. با این حال در صورت پوسته پوسته شدن چوب می توان با استفاده از ساب زدن و در نهایت جلا دادن پارکت با استفاده از لاک و روغن های جلا دهنده، زیبایی این کفپوش ها را به آن ها بازگرداند، و شاید این مورد از دیگر محبوبیت پارکت در بین مشتریان باشد. ضد حساسیت و آلرژی، سهولت تعمیر و نگهداری، قیمت مناسب، قابلیت حابجایی، عایق گرما و صوت، ماندگاری بالا و غیره از دیگر ویژگی های انواع پارکت چوبی است.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()