در طراحی های لوکس و تأثیر گذار عموما از متریال طبیعی استفاده می شود، و به میزانی که بافت و ظاهر دکوراسیون طبیعی تر باشد، برای مخاطبان دلنشین تر می شود، به عنوان مثال می توان به انواع سبک های کلاسیک و روستیک اشاره کرد، که با استفاده از انواع پارکت، لمینت، قاب عکس های چوبی، مجسمه های دست ساز و غیره اشاره کرد، که گیرایی بالایی دارند و حس آرامش را در مخاطبان برمی انگیزند. کفپوش های چوبی از قدیمی ترین، پر مخاطب ترین و ماندگارترین منسوجات چوبی هستند که به منظور تزئین و محافظت از کف ساختمان های مختلف نظیر ویلایی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند، و در صورت نگهداری صحیح از این محصولات می توان عمر مفید آن ها را تا بیش از 50 سال نیز تخمین زد. پارکت را می توان به جرأت در گروه زیباترین و گرم ترین کفپوش های ساختمانی قرار داد، که از نظر تراکم، نوع بافت، ضخامت، سختی چوب و رنگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. چوب تمامی درختان جنگلی و زیبا نظیر زبان گنجشک، بلوط، گردو، گیلاس، افرا و غیره در تولید انواع  پارکت کف استفاده می شود، که از نظر  نوع بافت، تعداد گره ها، سختی چوب و پرداخت کاری تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، که این ویژگی های کیفیتی در دوام و ماندگاری این محصولات و همین طور قیمت پارکت تأثیر بسیار زیادی دارند. برند سازنده، کیفیت تولید، ابعاد، ضخامت و نوع چوب از دیگر المان های مهم در تعیین قیمت پارکت چوبی هستند، که در هنگام تهیه این کفپوش های زیبا باید مورد توجه قرار داد.

تفاوت پارکت و پارکت لمینت

انواع پارکت کف در دو نوع صنعتی و طبیعی عرضه می شوند که از نظر سطح کیفی، روش تولید، مقاومت فیزیکی و قیمت تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، و هر کدام از آن ها مخاطبان بالقوه خود را دارند.  پارکت لمینت که نوع مصنوعی انواع پارکت چوبی باکیفیت می باشد، دارای ترکیبی بسیار کمی از چوب به همراه دیگر متریال صنعتی است. از دیگر تفاوت های پارکت و پارکت لمینت می توان به روش نصب این محصولات اشاره کرد، زیرا این نوع از کفپوش های مصنوعی در لبه های خود دارایی بنام کلیک هستند که به صورت نری و مادگی آن ها را به یکدیگر متصل می کند، و بدون هیچ جای درزی این کفپوش ها را به یکدیگر متصل می کند. سطح رویی این روکش های مصنوعی با استفاده از  ماده ای بنام HDF پوشیده می شود، تا مقاومت فیزیکی این محصولات در برابر آسیب های محیطی و شیمیایی افزایش پیدا کند. قیمت پارکت لمینت در مقایسه با پارکت به دلیل استفاده از متریال مصنوعی بسیار ارزان تر می باشد، با این وجود همراه بسیاری از مشتریان به دلیل زیبایی طبیعی و گرمای چوب انواع پارکت چوبی را به پارکت لمینت ترجیح می دهند و از این حیث این محصولات همواره مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.  متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به نمایندگی های آنلاین این منسوجات چوبی همانند گروه تزئینات داخلی دکورآفیس می توانند انواع پارکت  و پارکت لمینت را به صورت مستقیم و بی واسطه با پایین ترین قیمت خریداری نمایند.

فروش پارکت چوبی باکیفیت

شرکت های معتبر بسیاری در سراسر کشور در زمینه فروش پارکت چوبی باکیفیت  در حال فعالیت هستند، اما مجموعه معتبر و آنلاین دکورآفیس از قدیمی ترین فعالان این عرصه است، که همواره با ارائه خدمات بهتر به مشتریان توانسته اعتبار بسیار بالایی در این بازار پر رونق از آن خود نماید، و رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور، قیمت مناسب، گارانتی اصالت کالا، تنوع در طرح و رنگ و خرید بی واسطه و مستقیم از جمله خدمات ویژه این مجموعه معتبر و با سابقه می باشد. برای خرید پارکت لمینت ایرانی و خارجی چوبی بادوام و زیبا در برندهای معتبر داخلی و خارجی کافی است به سایت فروشگاهی مجموعه دکورآفیس مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه و به قیمت نمایندگی خریداری نمایید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 957
نمایش همه
علاقه مندی ها ()