امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، شاهد تولید محصولات بی نظیر و باکیفیتی در این عرصه هستیم. کاغذ دیواری از مهمترین مواردی است که در زیبایی داخلی ساختمان تاثیر بسزایی دارد و همواره مورد توجه افراد و همچنین طراحان داخلی قرار می گیرد. از این‌رو خرید کاغذ دیواری از جمله مسائلی است که همواره ذهن خریداران را به خود مشغول می سازد. کاغذ دیواری از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و  در مدل ها و سبک های متفاوتی طراحی و عرضه می شود. این پوشش شکیل و زیبا که برای تزیین دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد، در انواع مدل های کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری بافت دار مخملی، کاغذ دیواری پشت چسب دار، کاغذ دیواری سه بعدی و غیره تولید می شود. خرید کاغذ دیواری از جمله مواردی است که افراد با توجه به سلیقه شخصی خود، و همچنین وجود هارمونی آن با سایر وسایل و اجزای منزل، می توانند به تهیه کاغذ دیواری مناسب اقدام نمایند. در حال حاضر خرید کاغذ دیواری علاوه بر منازل، در اکثر مشاغل از قبیل مغازه ها، دفترهای کاری، مراکز زیبایی، هتل ها و غیره با توجه به حیطه شغلی، برای زیبایی محیط کار و جذب مشتری صورت می گیرد. یکی از  شرکت های معتبر  و فعال در این زمینه، شرکت دکورآفیس است که نمایندگی رسمی انواع برند های مختلف داخلی و خارجی را داراست و متقاضیان انواع کاغذ دیواری ارزان می توانند به راحتی از طریق مراجعه به وبسایت این مرکز، بدون وجود واسطه و همچنین مناسب ترین قیمت، به خرید کاغذ دیواری سفارشی یا همان پوستر دیواری مربوط به حرفه خود اقدام  نمایند.

 ویژگی های کاغذ دیواری با کیفیت

 از آنجایی که کاغذ دیواری ها در سبک های مدرن، کلاسیک، اسپرت، هنری و غیره طراحی شده اند، افراد می توانند متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی که دارند، از این منسوجات زیبا بهره مند گردند. از سری ویژگی های کاغذ دیواری با کیفیت، می توان به نصب ساده آنها اشاره کرد، همچنین قیمت خرید کاغذ دیواری به متریال مصرفی، مدل و سبک کاغذ دیواری، برند سازنده و روکش آن بستگی دارد و واضح است که هر چه کیفیت مواد به کار رفته بالاتر باشد، قیمت آن بالاتر است. انواع کاغذ دیواری با کیفیت، دارای روکش هایی از قبیل PVC، وینیل، سلفون و غیره هستند، که باعث می شود کاغذ دیواری در برابر خراش، بریدگی، رطوبت و حرارت مقاوم و از دوام نسبتا بالایی برخوردار باشد. موارد ذکر شده سبب افزایش قیمت خرید کاغذ دیواری می شوند، که البته با توجه به این مزایا، این افزایش قیمت قابل توجیه است. مجموعه دکورآفیس وارد کننده و عرضه کننده انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی می باشد که محصولاتش را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریان می رساند. و متقاضیان خرید کاغذ دیواری ساده و مدرن ارزان در مدل ها و سبک های مختلف می توانند با انتخاب این مجموعه معتبر از مزایای خرید اینترنتی آن، بهره مند گردند.

انواع کاغذ دیواری ارزان

انواع کاغذ دیواری ارزان با پوشش دهی خوبی که دارند می تواند نواقص دیوار را به خوبی بپوشانند. کاغذ دیواری پشت چسب دار، از گونه کاغذ دیواری هایی است که خیلی سریع و راحت نصب می شود ولی با این‌حال هنوز خرید کاغذ دیواری ساده و طرح دار بیشترین سهم از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری و پوستر دیواری سقفی با طرح های هماهنگ و متناسب با دکوراسیون داخلی ساختمان، علاوه بر زیبایی و روح بخشی، به فضا عمق می دهد و سبب بزرگتر دیده شدن آن می شود. کاغذ دیواری سه بعدی در کنار کاغذ دیواری ساده مورد استفاده قرار می گیرد و سبب تزیین زیبا و جلوه خاص دیوارها می گردد. برای خرید کاغذ دیواری آنلاین به سایت دکورآفیس مراجعه نمایید و کاغذ دیواری مد نظر خود را بطور مستقیم و بدون واسطه انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()