استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر و تزیین دکوراسیون داخلی منزل میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. کاغذ دیواری ها از لحاظ جنس، طرح و رنگ بسیار متنوع هستند. کاغذ دیواری در دو نوع ساده و طرح دار وجود دارد که طرح های آن دارای سبک های گوناگونی از جمله کلاسیک، اسپرت، مدرن، سنتی و بسیاری موارد دیگر می باشد. میتوان از کاغذ دیواری برای تزیین دکوراسیون هر ساختمانی از جمله ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری، هتل ها و رستوران ها استفاده نمود. قبل از خرید کاغذ دیواری باید به نکات مهمی توجه داشت از جمله اینکه کاغذ دیواری برای چه محیطی خریداری میشود اگر کاغذ دیواری را برای ساختمان های اداری خریداری می کنید بهتر است از کاغذ دیواری های ساده . با طرح و نقش کم استفاده نمایید. در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل نیز باید به موارد گوناگونی توجه کرد از جمله رنگ لوازم اساسی منزل مانند مبل، پرده و فرش، سبک دکوراسیون منزل، کفپوش استفاده شده در ساختمان و موارد دیگر. سعی کنید کاغذ دیوار انتخابی شما با دیگر لوازم و در کل محیط منزل همخوانی و هماهنگی داشته باشد تا بر روی زیبایی محیط تاثیر بیشتری داشته باشد.

قیمت کاغذ دیواری مناسب

از کاغذ دیواری میتوان برای محیط های مختلف نظیر اتاق خواب ها، آشپزخانه و سالن پذیرایی استفاده کرد. کاغذ دیواری پذیرایی با توجه به دکوراسیون داخلی منزل شما میتواند طرح دار و یا ساده باشد. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی نیز برای این قسمت خانه جذابیت خاص خود را دارد . کاغذ دیواری پشت تلویزیون میتواند با طرح گل ، آجر و یا سنگ باشد. البته تمام این موارد بستگی به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون منزل آنها دارد. کاغذ دیواری اتاق خواب نیز با توجه به جنس و سن افراد میتواند متفاوت باشد مثلا برای اتاق خواب کودکان دختر می توانید از کاغذ دیواری هایی با رنگ صورتی و طرح های عروسکی استفاده کنید و برای کودکان پسر رنگ آبی و طرح های انیمیشنی میتواند انتخاب مناسبی باشد. استفاده از کاغذ دیواری اسپرت نیز برای اتاق جوانان و نوجوانان مناسب تر است. مهمتر از همه این موارد آن است که کاغذ دیواری انتخابی حس آرامش را به فرد هدیه دهد. پس از اینکه تصمیم گرفتید که چه نوع کاغذ دیواری با چه رنگ و چه طرحی را خریداری کنید نکته مهم ، توجه به کیفیت آن کاغذ دیواری می باشد هرچه کاغذ دیواری انتخابی کیفیت بالاتری داشته باشد طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت. با توجه به مطالب ذکر شده قیمت کاغذ دیواری مناسب با توجه به کیفیت و دوام این روکش های کاغذی محاسبه و تعیین می شود. 

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

از مزایای استفاده از کاغذ دیواری میتوان به نصب سریع آن، تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری که باعث شده است برای هر سلیقه ای مناسب باشد، قابل شستشو بودن کاغذ دیواری، طول عمر بالای آن نسبت به رنگ و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوار ها برخلاف رنگ که بوی آن افراد را اذیت میکند و تا مدتها ادامه دارد و همچنین خشک شدن آن  نیز زمان بر است نه تنها بویی را ایجاد نمیکند بلکه به سرعت هم نصب می شود. تنوعی که در کاغذ دیواری ها وجود دارد بسیار بیشتر از رنگ است . کاغذ دیواری ها در زمینه طرح، جنس و رنگ بسیار متنوع می باشند و به همین دلیل پاسخگوی هر نوع سلیقه ای میباشند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان با کیفیت و مناسب با مراجعه به مجموعه آنلاین گروه تزئینات داخلی دکور آفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را در هر سبک و سیاقی با بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر و خوشنام دکور آفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت و ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن همراه با گارانتی اصالت کالا  توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در شمار مورد اعتماد ترین مجموعه های عرضه محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان قرار بگیرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()