تزئین دیوار با استفاده از رنگ های هماهنگ و یا پوشش هایی نظیر کاغذ دیواری، پوستر دیواری و غیره در شمار پرطرفدراترین روش های دکوراسون داخلی قرار گرفته است، که به فضای ساختمان ها روح و زیبایی دلنشینی می بخشد. سالهاست که استفاده از کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی در صنعت طراحی داخلی ساختمان جای خود را باز کرده است و به نحوی جایگزین رنگ و روغن شده اند، زیرا این دیوارپوش های کاغذی زیبا و متنوع، ضد آلرژی و حساسیت هستند، دردسرها و آلودگی رنگ روغن را ندارد، سرعت نصب و اجرای آن ها بالاست و در صورت استفاده صحیح می توان تا مدت ها از آن استفاده کرد، و به دلیل دوام و ماندگاری آن ها بهتر است در انتخاب و خرید  کاغذ دیواری مقاوم نهایت دقت و سلیقه خود را به کاربرد تا بعدها از طراحی داخلی ساختمان خود راضی بود. سبک های طراحی در تمامی ارکان های دکوراسیون داخلی ساختمان ها رسوخ کرده اند که کاغذ دیواری نیز بخشی از آن است، به عنوان مثال می توان به انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری سنتی، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری سه بعدی و غیره استفاده کرد، که معمولا در طراحی داخلی ساختمان ها آن ها را با انواع پوستر دیواری به کار می برند تا جلوه و نمای بهتری به محیط بدهند، و از آنجایی که این روش طراحی و دکوراسیون در بزرگنمایی ساختمان ها تأثیر بسیار زیادی دارد، جای خود را در این صنعت بازکرده است،فروشگاه بزرگ و آنلاین دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش آنلاین کاغذ دیواری جدید در طرح ها و نقش های مختلف می باشد، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان خرید کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب می گذارد، و سالهاست که با عمل به تعهداتش در بازارهای تزئینات داخلی ساختمان جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

قیمت کاغذ دیواری

این روکش های کاغذی بسیار متنوع و رنگارنگ هستند و رد هرسبک و سلیقه ای می توان از آن ها استفاده کرد، اما از دیگر دلایل محبوبیت کاغذ دیواری قیمت پایین و مقرون به صرفه آن است، که با توجه به دوام و ماندگاری آن ها برای تمامی متقاضیان توجیه اقتصادی دارد. اما همیشه عواملی مانند برند سازنده، نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید، سبک طراحی، ابعاد و اندازه و ضخامت در تعیین قیمت کاغذ دیواری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، و می توان گفت این عوامل از مهمترین معیارهایی هستند که کیفیت و دوام این منسوجات کاغذی را تشریح  می کنند.

ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت

بیش از چند قرن از تولید کاغذ دیواری می گذرد، اما این محصول همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، و روز به روز کمپانی های تولید کننده این دیوارپوش های جذاب در تلاش هستند تا کیفیت، دوام و زیبایی محصولات خود را ارتقاء دهند و سهم بیشتری را از فروش این محصولات از آن خود نمایند. از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب برای ساختمان می توان به ضدحساسیت بودن، قیمت مناسب، تنوع طراحی، قابلیت شست و شو و مقاومت در برابر تابش آفتاب مانند انواع کاغذ دیواری وینیل، PVC ، مخملی و غیره اشاره کرد.

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از خوشنام ترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری حراجی ارزان قیمت و باکیفیت در تمامی مدل ها و برندهای تولیدی است، که با  عرضه مستقیم و بی واسطه کالاهای خود توانسته اعتماد خریداران را کسب نماید و به یکی از معتبرترین شعب نمایندگی فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی و ساده مبدل شود. ارائه خدماتی همچون ارسال سریع کالا با بهترین بسته بندی و همراه با گرانتی تضمین کیفیت از جمله تعهداتی است که خیال متقاضیان خرید کاغذ دیواری را آرام و آسوده می کند، بنابراین این افراد می توانند با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس و انتخاب کالاها و محصولات مورد نظر خود نست به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام می کنند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()