موکت تایل نسل جدید محصولات کفپوش محسوب می شود. این نوع کفپوش دارای یک سری ویژگی های ساختاری و ظاهری می باشد. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های مهم موکت تایل و همچنین نکات ویژه و اساسی خرید موکت تایل اشاره کنیم. امروزه صنعت ساخت کفپوش های ساختمانی نسبت به گذشته رونق قابل توجهی داشته و متریال با کیفیت در ساخت این نوع محصولات استفاده نموده اند که بتوانند طول عمر این نوع کفپوش ها را نسبت به محصولات قدیمی افزایش دهند. خرید موکت تایل نسبت به موکت های معمولی متفاوت صورت می گیرد چون به شکل مربعی و مستطیلی طراحی و تولید می شود و به صورت پازلی بر روی کف نصب می شوند.

خرید بهترین موکت تایل یا مدولار را می توانید با فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا تجربه کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعۀ فعال با بهترین کیفیت و قیمت ارزان دریافت نمائید.

مهمترین مزایای موکت تایل

موکت های تایل با عنوان موکت اداری یا مدولار شناخته می شود که جزء کفپوش های جدید محسوب می شود و دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به موکت معمولی می باشد که در ادامۀ مقاله به آن می پردازیم.

امکان ایجاد ترکیب رنگی و طرح های مختلف در کنار قابلیت تعویض تنها یک قسمت کوچک از موکت از مهمترین مزایای انواع موکت تایل محسوب می شود. به دلیل طراحی خاصی که این نوع کفپوش موکت دارد، با نام کفپوش موکت تکه ای یا مربعی شناخته می شود چون به شکل پازل بر روی کف چیدمان می شوند. از این رو شرکت تولیدکنندۀ این محصول، موکت های تایل را با برش های مختلف و بافت های مختلف تولید و روانۀ بازار می کند.

خرید موکت تایل اداری و مزایای آن

همانطور که می دانید خرید موکت تایل اداری از لحاظ مختلف به عنوان بهترین کفپوش برای ساختمان های اداری محسوب می شود. موکت تایل اداری به دلیل داشتن قیمت ارزان، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. موکت های مدولار به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که دارد، زیبایی خاصی در محیط دکوراسیون اداری ایجاد می کند و به سهولت نصب می شود و قابل شستشو می باشد. همچنین شامل طیف رنگبندی و طرح های مدرن و لاکچری متفاوت می باشد که نصب موکت تایل اداری می تواند نمای دکوراسیون را فوق العاده زیبا و شکیل نشان دهد.

کارشناسان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا اینجا هستند که پاسخگوی نیاز شما باشند و بتوانند بهترین خدمات رسانی را در حوزۀ فروش و نصب انواع کفپوش مدرن از جمله فروش موکت تایل به مشتریان گرامی دهند.

نصب موکت تایل به دلیل شکل ظاهری که دارد جزء کفپوش های شیک محسوب می شود که آرامش خاصی در محیط کار و فضای دکوراسیون داخلی بوجود می آورد. به این ترتیب می توانید از مزایای موکت تایل یا مدولار برای نصب کفپوش فضای ساختمان های اداری، تجاری، هتلی، فرودگاهی، مراکز تفریحی، ساختمان های مسکونی و غیره به کار برده می شود.

فروش موکت تایل با بهترین قیمت

بر خلاف تصور عموم، فروش کفپوش موکت تایل تنها به شکل مربعی تولید نمی شود و در حال حاضر بر تنوع طرح و ابعاد این نوع کفپوش افزوده اند و می توانید شاهد فروش انواع موکت تایل نواری شکل، مستطیلی، مثلث، لوزی، طرح های پازلی و چند ضلعی با کیفیت بالا و قیمت ارزان باشید. این محصول با داشتن تنوع طرح و رنگبندی با بهترین قیمت به فروش می رسد. به این ترتیب طرح های زیبای این محصول را می توانید در نمای کفپوش ساختمان های مختلف مشاهده نمائید.

برای سفارش خرید و نصب موکت های تایل با طرح های مدرن و شیک می توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا در تماس باشید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 895
نمایش همه
علاقه مندی ها ()