ویژگی های انواع کفپوش چوبی

ماده و متریال اصلی تولید پارکت چوب درختان می باشد، که سبب شده این کفپوش های طبیعی در برابر جریان آب و رطوبت و همین طور خراش و ضربه به شدت آسیب پذیر باشند، و پوسته پوسته شوند، که در چنین شرایطی با کمک فعالان این صنعت و کمی ساب زدن و جلا دادن دوباره با حالت اولیه باز می گردند. امروزه با تولید انواع پارکت صنعتی در صنایع پارکت سازی این مشکلات تا حدودی حل شده است، این نوع از  کفپوش ها معمولا با لایه ای از جنس لمینتHDF پوشیده می شوند که ضریب مقاومتی آن ها را در برابر آسیب های احتمالی افزایش می دهد و البته به دلیل بافت مصنوعی آن قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از انواع پارکت طبیعی دارند. از مهمترین ویژگی های انواع پارکت و لمینت می توان به قابلیت جابجایی، ضد حساسیت بودن، عایق صدا و گرما، سهولت نصب، ماندگاری بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب ترغیب مشتریان و گرایش بیشتر ها نسبت به انتخاب و خرید پارکت شده است.

کیفیت انواع کفپوش چوبی پس از سختی چوب و کیفیت آن تا حدود بسیار زیادی به مرحله پرداخت کاری آن باز می گردد و مشتریان باید این موارد را به صورت جداگانه بررسی نمایند، تا بتوانند به راحتی در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات بهترین شان را مطابق با بودجه خود خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

کفپوش پارکت ها از زیباترین عناصر طبیعی هستند که در دکوراسیون داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و سالهاست که به دلیل استقبال بسیار بالا از این منسوجات چوبی بازار پر رونقی پیدا کرده اند و امروزه در دو نوع کفپوش پارکت و پارکت لمینت تولید و عرضه می شوند. سالهاست که استفاده از پارکت در صنعت طراحی داخلی بسیار متداول شده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به زیبایی، گرمای محیط، سهولت نصب، قیمت مناسب، عایق صدا و گرما، قابلیت جابجایی، سهولت نصب، ماندگاری بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که از هر جهت این کفپوش های طبیعی را از دیگر کفپوش های سنگی، سرامیکی، PVC و غیره متمایز می کند. چوب یکی از متریال زنده و طبیعی است، که در هنگام استفاده از آن باید مراقبت های لازم  را انجام داد، تا دوام و ماندگاری این محصولات را در برابر آسیب های محیطی مانند ریزش مایعات و برخورد اجسام سنگین و نوک تیز  افزایش داد، که این مراقبت ها شامل ساب زدن و استفاده از روغن های جلا دهنده یا لاک مخصوص پارکت در فواصل زمانی معتین می باشد، که کمک می توان دوام این محصولات را به بیش از نیم قرن رساند و انتخاب آن ها را از نظر اقتصادی به عنوان کفپوش ساختمان توجیه نمود. قیمت پارکت چوبی در مقایسه با ویژگی های شگفت انگیزی در طراحی ظاهری ساختمان دارد، و همین طور مانایی و دوام بالای آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، اما قیمت انواع پارکت کف  نیز مانند دیگر محصولات تولیدی بسته به رده بندی کیفیتی از نظر نوع چوب، سختی، تعداد گره ها و غیره تغییر می کند.

فروش آنلاین کفپوش

با فراهم شدن بستر خرید و فروش آنلاین کفپوش ساختمان و فروش موکت تایل در فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا این امکان برای مشتریان فراهم شد تا به راحتی و از سراسر کشور به نمایندگی های معتبر این محصولات دسترسی داشته باشند و انواع کفپوش را به قیمت نمایندگی و همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند. با مراجعه با سایت فروشگاهی رونیا می توان به راحتی در میان تنوع بسیار بالایی از کفپوش ها ، کفپوش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش داد، آماده کردن فوری سفارشات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، ارسال سریع و مطمئن کالا به سراسر کشور و تضمین کیفیت محصولات از جمله امتیازات این مرکز در مقایسه با دیگر مجموعه ها می باشد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 788
نمایش همه
علاقه مندی ها ()